Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، باشگاه پرسپولیس طبق خواسته گابریل کالدرون سرمربی تیم خود برای تقویت در نیم فصل به سه باشگاه لیگ برتری رسما نامه و ایمیل زد تا در خصوص جذب بازیکنان مورد نظر اقدامات لازم را انجام داده باشد.

 

شهریار مغانلو از تیم پیکان، دانیال اسماعیلی فر از ذوب آهن و عیسی آل کثیر از نفت آبادان سه بازیکنی هستند که با وجود داشتن قرارداد با تیم های خود از سوی کالدرون مورد توجه قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باشگاه پرسپولیس هم با وجود کار سختی که برای جلب رضایت سه باشگاه دارد اقدامات لازم را انجام داده است. هر سه بازیکن در شرایطی مورد توجه کالدرون هستند که باشگاه های آنها تاکنون پالس مثبتی به پرسپولیس نشان نداده اند و حتی در قبال این خواسته از این باشگاه ناراحت هم شده اند.

 

این باشگاه همچنین درحالی که در یکی دو ماه گذشته در جستجوی بازیکن خارجی بود به خواسته سرمربی آرژانتینی فعلا برنامه ای برای جذب بازیکن خارجی ندارد. با توجه به خواسته کالدرون در مورد جذب بازیکن داخلی و شرایطی که برای پرسپولیس بابت جذب بازیکن خارجی پیش آمده به نظر می رسد چالش عجیبی این باشگاه برای تقویت تیم خود در نیم فصل دارد.

 

شب گذشته کاظمی مدیر برنامه های کالدرون در نشست هیات مدیره حضور داشته و اعلام کرده به زودی از طریق وکیل این مربی، لیست بازیکنان مازاد را در اختیار باشگاه قرار می دهد. البته گمانه زنی هایی در مورد لیست مازاد سرخپوشان مدت هاست که مطرح است اما همه چیز بستگی به چگونگی عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات هم دارد.

 

فارس

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شهریار مغانلو دانیال اسماعیلی فر عیسی آل کثیر کالدرون پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود

زیمون رولفس از عملکرد گرانیت ژاکا تمجید کرد

طرفداری | بایرلورکوزن در فاصله چند هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود در بوندسلیگا را قطعی کرده و همچنین یکی از فینالیست‌های دی اف بی پوکال (جام حذفی آلمان) نیز به شمار می‌رود. شاگردان ژابی آلونسو در رقابت‌های لیگ اروپا نیز موفق ظاهر شده‌ و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند.

رسانه بیلد در گفتگو با زیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن، از او سوال کرد که به نظر شما، مهم‌ترین و موثرترین خرید بایرلورکوزن کدام بازیکن بود؟ رولفس نیز در جواب گفت:

گرانیت ژاکا. جایی که او بازی می‌کند، کلیدی‌ترین پست تیم است. پست شماره ۶ قلب هر تیم است و بر ریتم کل بازی تسلط دارد. این که تا چه اندازه تهاجمی بازی کنیم یا سیستم تدافعی را در پیش بگیریم، همه بر عهده بازیکن شماره ۶ است. ژاکا با پست استراتژیکی که دارد، بین تمام بازیکنان تیم ارتباط برقرار می‌کند.

ژاکا در تابستان ۲۰۲۳ و با قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو، از آرسنال به بایرلورکوزن پیوست. او تا به این لحظه ۴۳ بازی برای شیرهای بای آرنا انجام داده و آمار دو گل و یک پاس گل را به ثبت رسانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد
  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود