Web Analytics Made Easy - Statcounter

رابی فاولر معتقد است هنوز برای بازگشت استیون جرارد در قامت سرمربی به آنفیلد زود است.

طرفداری- علاقه استیون جرارد به سرمربیگری در لیورپول، چیزی نیست که از همگان پوشیده باشد. او پس از یورگن کلوپ، یکی از کاندیداهای اصلی هدایت قرمزها است.

به گزارش میرر، رابی فاولر، از بازیکنان سابق لیورپول در این باره صحبت کرده و امیدوار است که جرارد در آینده هدایت قرمزهای بندر لیورپول را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلب استیوی همواره در آنفیلد خواهد بود. من نیز امیدوارم یکی از کاپیتان‌های شاخص باشگاه، راه بزرگانی چون شنکلی، پیزلی، فاگان و کلوپ را در پیش گیرد. او کار بزرگی در بازگرداندن غرور از دست رفته رنجرز که با سقوط آن‌ها به دسته سوم اسکاتلند در سال 2012 همراه بود، انجام داده است. همچنان این کلیشه که"سرمربیگری در رنجرز و لیگی که تنها دو تیم مدعی دارد، کار راحتی است" را می‌شنوم. اما این طور نیست و هنگامی که 7 سال پیش رنجرز دست‌های خود را به نشانه تسلیم بالا برد، تنها با یک تیم مدعی که سلتیک بود، دنبال می‌شد. 

 در فصل گذشته نیز سلتیک با فاصله 9 امتیازی نسبت به رقیب دیرینه خود، هشتمین قهرمانی متوالی خود را جشن گرفت. حالا در فصل جدید رنجرز با یک بازی کمتر، در فاصله سه امتیازی رقیب قرار دارد و در بازی این دو تیم که هم اکنون در حال برگزاری است، این فاصله می‌تواند جبران شود.

استیوی به دنبال این است که از نهمین قهرمانی متوالی سلتیک جلوگیری کند. رکوردی که هم اکنون در اختیار رنجرز است. او انگیزه دارد به اولین سرمربی تبدیل شود که رنجرز را پس از 9 سال به یک جام معتبر در اسکاتلند می‌رساند. 18 ماه پیش و آمدن جرارد به گلاسکو رنجرز نشان داد که او چقدر به توانایی‌های خود باور دارد. او می‌توانست با تیم جوانان لیورپول کار کند یا شغلی زیر نظر کلوپ داشته باشد. با این حال فکر می‌کنم او رایان گیگز را دید که مدت زیادی در اولدترافورد ماند و سرانجام تصمیم گرفت برای اثبات خود به جای دیگری برود. کارِ جرارد در رنجرز تاثیرگذار بوده و روزی را می‌بینم که به عنوان سرمربی در لیورپول حضور دارد. 

او در مورد زمان بازگشت جرارد به لیورپول اضافه کرد:

 کلوپ قراردادی تا سال 2024 با لیورپول امضا کرده است. قرارداد استیوی با رنجرز نیز تا همین مدت اعتبار دارد. هواداران لیورپول همین حالا نیز باور دارند که این چیزی بیش‌تر از یک اتفاق تصادفی است اما من چندان مطمئن نیستم. هیچ هوادار لیورپولی نمی‌خواهد که جرارد به این زودی بازگردد. حداقل نه تا زمانی که مرد آلمانی در حال برآورده کردن رویاهای شیرین آن‌هاست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کلوپ از هلند می‌آید

پس از مذاکرات یک‌هفته‌ای دو باشگاه لیورپول و فاینورد سرانجام توافق بر سر جدایی آرنه اسلات از فاینورد و پیوستنش به لیورپول انجام شد.

به گزارش ایسنا، بامداد امروز فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، تایید کرد آرنه اسلات، سرمربی موفق فاینورد، فصل آینده هدایت لیورپول را بر عهده خواهد گرفت و جانشین یورگن کلوپ آلمانی خواهد شد.

آرنه اسلات گران‌ترین سرمربی هلندی تاریخ خواهد بود زیرا لیورپول مبلغی در حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیون یورو بابت فسخ قراردادش به تیم هلندی پرداخت خواهد کرد.

جزئیات نهایی این قرارداد در روزهای آتی تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم