Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه با بیان اینکه دولت نیجریه به پشتوانه آمریکا و عربستان بر پدرم فشار وارد می‌کنند،گفت: در حال حاضر پدرم تحت‌فشار شدید قرار دارد.

به گزارش مشرق، دختر شیخ زکزاکی در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی که در موسسه اسرا برگزار شد، اظهار داشت: پدرم هم‌اکنون از چهار سال گذشته تحت نظارت نیروهای امنیتی نیجریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ۴۳ ترکش در بدن شیخ زکزاکی وجود دارد سهیلا زکزاکی از واقعه زاریا و مداوای پدرش در هیأت هنر گفت

وی بابیان اینکه دولت نیجریه با پشتوانه آمریکا، عربستان و برخی کشورهای غربی بر پدرم فشار وارد می‌کنند، افزود: پدرم طی یک سفری برای معالجه به هند رفت اما دولت نیجریه و هند که باهم هماهنگی داشتند اجازه درمان ایشان در هند را ندادند، سپس پدرم به نیجریه بازگشت و در زندان انفرادی جای گرفت و اکنون حال ایشان بسیار وخیم است.

دختر شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه بیان کرد: در حال حاضر پدرم تحت‌فشار شدید قرار دارد و حتی دولت نیجریه اجازه معرفی دکتر را نیز نمی‌دهد.

وی با اشاره به مجاهدت‌های شیخ ابراهیم زکزاکی ادامه داد: پدر ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های خود را آغاز کرد اما در طور این ۴۰ سال ۱۲ بار به مدت ۳۰ سال دستگیر و در زندان به سر برد.

دختر شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه خاطرنشان کرد: در مقاطع مختلف ایشان دستگیر شدند و در سال ۲۰۱۵ در سالروز شهادت امام رضا(ع) به مسجدی که ایشان حضور داشتند، حمله کرده و تمام افراد حاضر در آنجا را زنده‌زنده به آتش کشیدند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین شیعیان نیجریه دولت نیجریه امریکا شیخ ابراهیم زکزاکی آمریکا انقلاب اسلامی عربستان رضا آیت الله جوادی آملی نیجریه شیخ زکزاکی هند مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به بهانه جدید دولت آمریکا برای اعمال تحریم‌های تازه علیه مسکو اعلام کرد که اتهامات آمریکا علیه روسیه مبنی بر استفاده از سلاح‌های شیمیایی در اوکراین نفرت‌انگیز و بی‌اساس است

دیروز چهارشنبه دولت آمریکا تحریم هایی را علیه نیروهای دفاع رادیویی، شیمیایی و بیولوژیکی نیروهای مسلح روسیه و همچنین تعدادی از موسسات، شرکت ها و مقامات آنها اعمال کرد.

وزارت امور خارجه آمریکا در توضیح اعمال این تحریم‌های جدید بدون ارائه سند و مدرکی اعلام کرد که «روسیه ظاهراً از ماده سمی کلروپیکرین در اوکراین استفاده کرده است»

به نوشته اسپوتنیک وزارت خارجه آمریکا همچنین از توجه به حقایق متعدد دربارهاستفاده از سلاح های شیمیایی توسط نیروهای مسلح اوکراین خودداری می کند.

کد خبر 6094882

دیگر خبرها

  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران، پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟
  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران/ پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  •  دولت بایدن و عربستان در آستانه یک توافق امنیتی
  • منابع آگاه: دولت بایدن و عربستان درحال انجام بررسی‌های نهایی درباره یک توافق هستند
  • اندونزی و عربستان سعودی با مصادره دارایی‌های روسیه مخالفت کردند
  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • بازی آمریکا با کارت «صلح ابراهیم»
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»