Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار بندزرک از برگزاری تئاتر خیابانی «سابات» در روستاهای این بخش خبر داد.

علی بلاک عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میناب با بیان اینکه هنر، بهترین و گویاترین زبان برای ارائه نظرات و اهداف است، اظهار داشت: هنر تئاتر تاثیرگذاری بیشتری در بیان کمبودها و مشکلات را در بین همه اقشار و عموم مردم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آسیب‌های اجتماعی با توجه به سبک زندگی روزمره باعث مشکلات بسیاری برای خانواده‌ها شده است که معضلاتی مانند افزایش مشکلات خانوادگی و طلاق، مصرف مواد مخدر و اعتیاد دامان بسیاری از خانواده‌ها را گرفته است که نیاز به ارائه راهکار و اقدام عملی در کاهش و از بین بردن این آسیب‌ها است.

بخشدار بندزرک همچنین فضای مجازی را علیرغم فرصتهای مناسب در شرایط فعلی دارای آسیب‌هایی دانست که برای کاهش آسیب‌های آن نیاز به آگاه‌سازی عمومی است.

بلاک عنوان داشت: در همین راستا و لزوم انجام اقدامات مناسب و رسالت اجتماعی، شناسایی و جمع‌بندی وضعیت آسیب‌های اجتماعی سطح بخش بندزرک با همکاری دهیاران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان‌های متولی حوزه اجتماعی جلسات مقدماتی با رویکرد استفاده از ابزار هنر جهت برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی در سطح شهرستان با عنوان سابات با حضور گروه‌های تئاتر شهرستان در سطح روستاهای بخش بندزرک با موضوع و محوریت آسیب‌های اجتماعی و با هدف آگاه‌سازی و ایجاد نشاط عمومی برگزار خواهد شد.

این نماینده دولت در بخش بندزرک در خصوص ویژگی‌های برگزاری این جشنواره عنوان داشت: با حضور گروه‌های تئاتر و کارشناسان تربیتی، مشاوره و اجتماعی در حین برگزاری تئاتر به ارائه نظرات و راهنمایی علمی و تخصصی خواهند پرداخت.

بلاک در خصوص زمان برگزاری جشنواره اظهار داشت: جشنواره تئاتر خیابانی طی ۴ روز از روز چهارشنبه ۱۱ دیماه تا شنبه ۱۴ دیماه در سطح شهر بندزرک، و روستاهای بندر کرگان، کهنه‌شهر، کردر، کنارترش، پولاد قاسمی در سطح میادین، پارک‌ها و معابر روستاها در حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.

لازم ذکر است کلمه سابات در زبان و فرهنگ عمومی میناب به معنی سایبان و سرپناه است.

مرکز بخش بندزرک با جمعیت نزدیک به ۵۰ هزار نفر در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز شهرستان میناب در استان هرمزگان واقع شده است.

انتهای پیام/۸۸۰۴۴

منبع: فارس

کلیدواژه: تأتر خیابانی بندزرک میناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۲۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیئت داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد