Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور با عنوان "مرد زمانه" روز شنبه ۱۴ دی ماه به میزبانی بوشهر برگزار می‎شود.

عبدالله نجفی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: برگزاری این اجلاسیه که هم راستا با کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر شده فرصتی برای تجلیل و ارج گذاری به مقام شامخ شهدا عرصه رسانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش آفرینی فعالان عرصه رسانه در میدان های گوناگون در طول تاریخ، عنوان کرد: شهدای رسانه با ثبت و ضبط ارزش های دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن آیندگان دارند که مهمترین اسناد بر جای مانده از سال های حماسه سازی مرهون ایثار و از خودگذشتگی جوانان شهید عرصه رسانه است.

به گزارش ایسنا، مسئول بسیج رسانه استان بوشهر تصریح کرد: فعالان رسانه در دوران دفاع مقدس و پس از آن نقش بی بدیلی در انتقال ارزش ها، ماندگاری حماسه و زنده نگداشتن یاد شهدا بر عهده داشته اند.

نجفی ادامه داد: نقش آفرینی فعالان رسانه در طول پیروزی انقلاب  شکوهمند اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و همه سال های پس از آن و به خصوص انعکاس رشادت های مدافعان حرم قابل اغماض نیست. 

وی یادآور شد: شاید اگر این نقش ماندگار فعالان رسانه در جریان این رخدادها نبود امروز از دوران تاریخی و طلایی گذشته یاد و خاطره‏ های ماندگاری ثبت نشده بود. 

این مسئول عنوان کرد: در این راستا بسیج رسانه‎‏ در رویدادی منطقه‎ای با همکاری صدا و سیمای مرکز بوشهر، در صدد بزرگداشت شهدای رسانه‎ای جنوب کشور برآمده است. 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تاکید کرد: این آئین با حضور چهره‎‏های شاخصی همچون "مسعود بصیری"، رئیس سازمان بسیج رسانه و "بیژن نوباوه وطن"، خبرنگار ایثارگر و عکاس دفاع مقدس و نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۴ دی ماه در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر برگزار می‏‌شود.

وی ضمن دعوت از خانواده رسانه استان جهت حضور و مشارکت در این اجلاسیه، یادآور شد: در این اجلاسیه از خانواده های شهیدان "غلامرضا رهبر"، شهید شاخص استان خوزستان؛ "یوسف دقت"، شهید شاخص استان هرمزگان؛ "رسول مصطفایی"، شهید شاخص استان فارس؛ "خداعفو عبدیانی"، شهید شاخص استان کهگیلویه و بویر احمد و "داریوش شاهینی"، "ارسلان فهیمی"، "یحیی خلیلی"، "ابراهیم بهزادی" و "محمود رفیعی نجات" از استان بوشهر تجلیل به عمل می آید.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس بسيج رسانه بویراحمد استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد

سرگرد مهیار یونس‌آبادی گفت: ۱۷۴ گروه جهادی شهرستان اجرای برنامه‌های مختلف از جمله عمرانی و پزشکی را بر عهده دارند.

وی از ساخت ۲ خانه در منطقه پشت بسطام شاهرود برای خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: این ۲ واحد مسکونی طی هفته بسیج با حضور مسئولان شهرستان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرمت و بازسازی ۱۰ خانه در مناطق محروم در حال انجام است، ابراز کرد: اجرای طرح‌هایی به نفع عموم از جمله بازسازی گلزار شهدای شاهرود، کلامو و قلعه نو و خرقان با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: طرح آبرسانی و آبخیزداری در منطقه بیارجمند با همکاری اداره آبفا و امور عشایری در این هفته افتتاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم