Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا بهروزآذر با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی برای اوقات فراغت بانوان شهر تهران گفت: نحوه گذران اوقات فراغت می‌تواند بر ارتقای سطح فرهنگی، سلامت و همچنین نشاط اجتماعی بسیار تأثیرگذار باشد و این موضوع بهویژه در بین بانوان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه بانوان از اوقات فراغت بیشتری برخوردارند، تصریح کرد: در صورتیکه مدیریت و برنامه-ریزی مناسبی برای اوقات فراغت آنها صورت نگیرد، ممکن است به سلامت جسمی و روانی این گروه از جامعه آسیب وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهمیت این موضوع زمانی بیشتر آشکار می‌شود که به نقش ویژه بانوان در خانواده توجه کنیم.

وی با اشاره به اینکه بانوان نقش محوری در خانواده دارند و سلامتی، نشاط و شادابی آن‌ها موجب افزایش کیفیت زندگی سایر اعضای خانواده نیز می‌شود، خاطر نشان کرد: در همین راستا حال و هوای خاص و زیبایی مناظر طبیعی بوستان‌های بانوان در فصل پاییز، بهانه‌ای شد تا اردوهای پاییزگردی برای زنان و دختران شهر تهران با اولویت ساکنان محلات کم برخوردار در مقاطع سنی مختلف برنامه ریزی و اجرا شود.

بهروزآذر در تشریح جزئیات اردوهای برگزار شده ویژه بانوان در اردوهای پاییزگردی بوستان‌های بانوان اعلام کرد: در این اردوها که از ابتدای مهرماه تا پایان آذرماه در ۸ بوستان بانوان از جمله بوستان بانوان منطقه سه (بهشت مادران)، منطقه ۴ (بوستان مرضیه حدیدچی)، منطقه ۱۵ (پردیس بانوان)، منطقه ۱۶ و ۱۸ (بوستان نرگس)، منطقه ۱۹ (بوستان بانوان ولایت)، منطقه ۲۱ و ۲۲ (بوستان ریحانه) برگزار شد، حدود ۶۰۵۵ نفر از مناطق ۲۲ گانه شرکت کردند.

بهروز آذر با اشاره به ۱۳۹ اردوی برگزار شده، توضیح داد: ۲۵ اردوی دانشجویی با همکاری مراکز فرهنگی دانشگاه‌ها، ۴۸ اردوی دانش آموزی با همکاری مدارس، ۵۰ اردوی مادران و دختران و ۱۶ اردوی ویژه کارمندان زن شهرداری تهران اجرا شده است.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در پایان افزود: برنامه‌های جانبی این اردوها شامل مسابقات ورزشی و هنری، کارگاه‌های آموزشی، بازی‌های بومی و مشارکتی، برپایی غرفه‌های صنایع دستی و غذا و استفاده رایگان از امکانات بوستان‌ها بوده است.

کد خبر 4810728

منبع: مهر

کلیدواژه: پارک بانوان شهرداری تهران آلودگی هوا شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران قوه قضاییه محسن هاشمی اداره کل محیط زیست استان تهران سازمان تامین اجتماعی امداد رسانی سازمان امداد و نجات هلال احمر آتش نشانی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران دستگیری اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)

بلدیه تهران از مردم خواست بهداشت را در مسیر آب‌های شرب رعایت کنند.

به گزارش اطلاعات آنلاین، در سال ۱۳۱۳ بلدیه تهران با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بهداشت آب‌های جاری و قنات و چشمه‌ها در تهران که یکی از مهم‌ترین منابع تامین آب شرب شهروندان بود، هشدار داد.

اطلاعیه را به نقل از روزنامه اطلاعات ۳ اردی‌بهشت بخوانید و عکس‌هایی از یک نهر جاری و یک چشمه در تهران تماشا کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان