Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:53:34 GMT

این شما و این مقصر شماره یک شکست آرسنال! (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۳۹۷۸

برند لنو، دروازه بان آلمانی آرسنال عصر فاجعه باری را مقابل چلسی سپری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در زمین بازی تحت هدایت میکل آرتتا در بیشتر دقایق بازی در دربی لندن از رقیب همشهری خود چلسی پیش بود، اما اشتباهات عجیب برند لنو در دقایق پایانی این پیروزی را به شکست تبدیل کرد تا سه امتیاز حساس برای میکل آرتتا و شاگردانش از دست برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

در دقیقه 83 بود که چلسی از سمت چپ صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و ارسال میسون مونت با خروج عجیب برند لنو و گذشتن توپ از روی دستان او همراه شد تا جورجینیو در مقابل دروازه خالی با یک ضربه آرام گل تساوی چلسی را به ثمر برساند.

 

اما این پاان کار نبود و سه دقیقه بعد این بار تامی آبراهام صاحب موقعیت گلزنی شد و با یک چرخش تماشایی و ضربه ای زمینی و در حالیکه توپ از بین پاهای برند لنو عبور کرد، گل دوم چلسی را نیز وارد دروازه آرسنال کرد.

 

از شروع فصل گذشته لیگ برتر، برند لنو هفت اشتباه منجر به دریافت گل داشته که این بیشترین تعداد در میان تمام بازیکنان شاغل در لیگ برتر است.

 

 

 

 

اشتباهات مهلک خط دفاعی و دروازه بان آرسنال در این فصل نقش مهمی در نتایج ضعیف این تیم و در نهایت اخراج اونای امری داشت و حالا با انتصاب میکل آرتتا به عنوان سرمربی توپچی ها نیز همچنان این روند ادامه دارد. باید دید آیا سرمربی جوان اسپانیایی قادر به حل این بحران بزرگ را خواهد شد یا در نهایت این عملکرد ضعیف گریبان او را نیز خواهد گرفت.

آرسنال برند لنو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال برند لنو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه

به گزارش خبرنگار مهر، در دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ اروپا، شامگاه پنجشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های فوتبال رم و لورکوزن در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود لورکوزن به پایان رسید.

لورکوزن یکی از شکست ناپذیرترین تیم‌های این فصل فوتبال جهان است و در این دیدار هم عملکرد بسیار موفقی داشت و در دقیقه ۲۸ اشتباه مدافع رم موجب شد توپ در درون محوطه جریمه به «گریمالدو» برسد و او هم با یک پاس «فلورین ویرتز» را صاحب موقعیت گلزنی کرد تا این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه رم بچسباند.

در دقیقه ۷۳ هم «رابرت آندریخ» با یک شوت تماشایی برای بار دوم دروازه رم را باز کرد.

سردار آزمون در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۷۹ به جای لوکاکو برای رم به میدان آمد.

در دقیقه ۸۳ آزمون توانست در موقعیتی خطرناک صاحب توپ شود و در حالی که به دروازه لورکوزن نزدیک شده بود با مزاحمت مدافع حریف مواجه شد و نتوانست ضربه آخر را به خوبی روانه دروازه کند و دروازه بان لورکوزن ضربه آرام او را مهار کرد.

نکته قابل توجه برای سردار آزمون این است که او تحت قرارداد با باشگاه لورکوزن است و به صورت قرضی در رم حضور دارد و این دیدار به نوعی تقابل او با تیم اصلی خودش بود که نتوانست کاری از پیش ببرد.

دیدار برگشت این دو تیم به میزبانی لوزکوزن برگزار خواهد شد و رمی ها برای آنکه بتوانند راهی مرحله نیمه نهایی شوند به یک معجزه نیاز دارند.

کد خبر 6095400

دیگر خبرها

  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • کنایه پوستکوگلو به آرسنال: ما اینطور بازی نمی‌کنیم
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم