Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در دیدار جمعی از علمای اهل سنت و شیعه شهرستان تایباد گفت: دشمن در حال هزینه کردن ثروت برای تضعیف اقتدار ایران است.   مدیر کل اطلاعات استان در این جلسه هم اندیشی که با عنوان «مسجد و بصیرت افزایی در گام دوم انقلاب» و برگزار شد، با تشریح مفهوم دینی و اجتماعی «بصیرت» گفت: معنای دقیق بصیرت، دیدن عمق مسئله و انتخاب راه بهتر در فرض بد و بدتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تبیین جایگاه جمهوری اسلامی و دشمنان آن در معادلات منطقه‌ای و جهانی، در توضیح وضعیت مناسبات بین المللی و نقش ایران در هژمونی جدید شکل گرفته در دنیا گفت: امروز مقامات رژیم صهیونیستی به موفقیت راهبردی ایران تصریح کرده و اذعان دارند که مقامات اسرائیلی به خاطر ایران حتی در دل فلسطین اشغالی امنیت ندارند.
این مقام امنیتی با اشاره به مانور نظامی اخیر بین ایران، روسیه و چین گفت: همه می‌دانند این رزمایش یک پیام مشترک به آمریکاست.   او با بیان این که دشمن چه با جنگ، چه با کودتا و چه با مشکلات اقتصادی نتوانسته جلوی پویایی و پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرد، تصریح کرد: امروز دیگر سرنگونی جمهوری اسلامی برای آمریکایی‌ها ممکن نیست و صاحب نظران آمریکایی می‌گویند جنگ با ایران همه ظرفیت‌های ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.   مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: هفته پیش وزیر خارجه آمریکا مجدداً تأکید کرد تنها راه شکست نظام ایران این است که مردم را در مقابل آن قرار دهیم.
او دامه داد: سه عامل اسلام، مقام معظم رهبری و خانواده به عنوان عناصر اقتدار ایران، هدف قرار دادن اعتقادات دینی در کالا‌های فرهنگی و ترویج این محصولات مضر موجب قوی کردن دشمن است.   مشاور وزیر اطلاعات گفت: دشمن برای تضعیف اقتدار ایران، در حال هزینه کردن ثروت است.
او شخصیت قوی مقام معظم رهبری را دومین و نهاد خانواده را سومین عامل قدرت ایران و پیش برنده انقلاب اسلامی دانست و با هشدار نسبت به تضعیف نهاد خانواده تصریح کرد: علما باید این سه نهاد مهم را تقویت و حمایت کنند.
مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ترویج خشونت و غارت گری در اعتراضات به عنوان راهبرد اصلی دشمن گفت: این مسئله در رویکرد منافقین و آموزش‌های آنان به صراحت دیده می‌شود، اما خود آن‌ها اذعان دارند که همبستگی مردم و اقتدار ایران، مانع موفقیت آنان شده است، به عنوان نمونه در اغتشاشات اخیر در استان، هم مردم با نظام همراهی کردند و هم نیرو‌های حافظ امنیت با معترضان مدارا کردند.
او ضمن پاسخگویی به پرسش‌های حاضران، خطاب به علمای شیعه و سنی تصریح کرد: وظیفه ما مسئولان حل مشکلات مردم، برخورد با فاسدان اخلاقی و مفسدان اقتصادی است، اما وظیفه شما علما، حراست از سنگر فکری و اعتقادی مردم است و این مسئله شیعه و سنی نمی‌شناسد.
در این مراسم حجت الاسلام فرجام، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان‌های خراسان و مولوی غلام‌نبی توکلی امام جمعه اهل سنت تایباد نیز بر مسئله محوریت مسجد در تمام اقدامات لازم در گام دوم انقلاب تأکید کردند.   انتهای پیام//ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر انقلاب شیعه و سنی فلسطین اشغالی گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند

به گزارش صدای ایران،سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه در آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: با اراده حیدری رهبر معظم انقلاب و قوت سپاه اقدام کردیم و ننگ برای قدرت‌های شیطانی به بار آمد؛ آنها همان طور که در رسانه‌ها می‌بینید، مضحکه همه دنیا شدند و این قدرت انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است چنانکه هم اینک در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آنان بنا بر محاسبات مادی و دنیایی، بالاترین قدرت‌های جهان محسوب می‌شوند، اما قدرت انقلاب اسلامی بالاترین است، چون به قدرت خدا متصل است و پیروزی حزب خدا را خود پروردگار ضمانت کرده است.

سردار فدوی افزود: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاند.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند، این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن سالم به در بروند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شهید محمدرضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی باز ایستاده و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی می‌کرد؛ شهادت او کولاک به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند، شکست خوردند، اما سال گذشته بر روالی دیگر گام برداشتند، اما باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب محو می‌شوند.


وی با بیان اینکه چرا همواره در این اتفاقات دشمن شکست می‌خورد پاسخ داد:، چون دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع)، به عنوان مقتدرترین حکومت در برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشاند.

تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و با آنکه می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا الگویی در این راه شود.


 اجرای سرود، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و مداحی از دیگر بخش‌های آیین نخستین سالگرد شهادت شهید الداغی در سبزوار بود.

شهید الداغی هشتم اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از دختران برخاست که در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی "شهید غیرت" لقب گرفت؛ آیین‌های بزرگداشت متعددی نیز در جای جای کشور به پاس حرکت جوانمردانه وی برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی‌کند، بلکه زیر نظر مستقیم ولی فقیه عمل می‌کند و هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • سخنرانی اخیر ابوعبیده، نویدبخش پیروزی مقاومت بود
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران