Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل دفتر پایگاه های میراث جهانی با اشاره به اینکه در سال های گذشته فعالیت هایی موثری انجام گرفته تا این روستا به عالی ترین درجه شهرت خود برسد، تصریح کرد: مسئولان استانی و محلی برای برندسازی و شناساندن این روستای تاریخی منحصربفرد به یاری پایگاه جهانی بیایند.

"فرهاد عزیزی" امروز یکشنبه هشتم دیماه در مراسم معارفه سرپرست جدید پایگاه ثبت جهانی منظر فرهنگی میمند، با اشاره به اینکه روستای تاریخی میمند افتخاری بین المللی برای مردم ایران محسوب می شود، اظهار کرد: شهرت جهانی این روستا حاصل زحمات شبانه روزی مدیر و همکاران این پایگاه بود که منجر به اهدا چندین جایزه بین المللی نیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به انتخاب مدیران بومی برای حضور در پایگاه های جهانی اشاره و افزود: با انتخاب مدیران بومی می توانیم شاهد تعامل بیشتر با مسوولان محلی باشیم و توجه همگان را به سوی این منطقه ثبت جهانی جلب کنیم.

عزیزی با بیان اینکه باید ارتباط میان مسوولان محلی و مدیران میراث فرهنگی قوی تر شود، افزود: استان هایی که این چنین ظرفیت های جهانی دارند به دنبال برندسازی و جذب گردشگر هستند که امیدوارم به زودی شاهد این تلاش در مردم و مسوولان محلی این منطقه باشیم.

مدیرکل دفتر پایگاه های میراث جهانی با اشاره به اینکه در سال های گذشته فعالیت هایی موثری انجام گرفته تا این روستا به عالی ترین درجه شهرت خود برسد، تصریح کرد: مسئولان استانی و محلی برای برند سازی و شناساندن این روستای تاریخی منحصربفرد به یاری پایگاه جهانی بیایند.

عزیزی با بیان اینکه هرگردشگری که وارد ایران می شود نام روستای میمند را در لیست برنامه گردشگری خود خواهید دید، بیان کرد: هرکس به سهم خود برای پویا شدن و پویا ماندن این روستای ثبت جهانی وارد عمل شود.

وی به حفاظت و مراقبت بیشتر از روستای تاریخی میمند اشاره کرد و افزود: به واسطه حضور گردشگران در منطقه ثبت جهانی میمند، مردم این روستا می توانند راه‌های زیادی را برای کسب درآمد بیابند به شرط آنکه به ارزشهای بین المللی این روستا توجه جدی داشته باشند.

مدیرکل دفتر پایگاه های میراث جهانی با بیان اینکه مسایل و مشکلات روستای میمند در شورای راهبردی مطرح خواهد شد، افزود: این شورا که به صورت حرفه ای و تخصصی فعالیت می کند به بررسی مشکلات مطرح شده خواهد پرداخت.

عزیزی درپایان خاطرنشان کرد: سرمایه گذارانی که در مناطق ثبت جهانی سرمایه گذاری و به پویا شدن و جذب گردشگران این مناطق کمک کنند، در سطح ملی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرماندار بهار در این مراسم گفت: ساختمان ستاد اورژانس ۱۱۵ حسن قشلاق با پیش بینی سه میلیارد تومان اعتبار در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۲۰ متر مربع ساخته خواهد شد.

آقای فیض اللهی افزود: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پایگاه، از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ