Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به‌ترویج خشونت و غارتگری در اعتراضات به‌عنوان راهبرد اصلی دشمن گفت: این مسئله در رویکرد منافقین و آموزش‌های آن‌ها به صراحت دیده می‌شود، اما خود آن‌ها اذعان دارند که همبستگی مردم و اقتدار ایران، مانع موفقیت آن‌ها شده است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی که با عنوان «مسجد و بصیرت‌افزایی در گام دوم انقلاب» که با حضور جمعی از علمای اهل سنت و شیعه تایباد برگزار شد، گفت: دشمن در حال هزینه کردن ثروت برای تضعیف اقتدار ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تشریح مفهوم دینی و اجتماعی بصیرت گفت: معنای دقیق بصیرت، دیدن عمق مسئله و انتخاب راه بهتر در فرض بد و بدتر است. 

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با تبیین جایگاه جمهوری اسلامی و دشمنان آن در معادلات منطقه‌ای و جهانی، در توضیح وضعیت مناسبات بین‌المللی و نقش ایران در هژمونی جدید شکل گرفته در دنیا، بیان کرد: امروز مقامات رژیم صهیونیستی به موفقیت راهبردی ایران تصریح کرده و اذعان دارند که مقامات اسرائیلی به‌خاطر ایران حتی در دل فلسطین اشغالی امنیت ندارند. 

وی با اشاره به مانور نظامی اخیر بین ایران، روسیه و چین ادامه داد: همه می‌دانند این رزمایش یک پیام مشترک به آمریکاست.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با بیان اینکه دشمن چه با جنگ، چه با کودتا و چه با مشکلات اقتصادی نتوانسته جلوی پویایی و پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرد، ادامه داد: امروز دیگر سرنگونی جمهوری اسلامی برای آمریکایی‌ها ممکن نیست و صاحب‌نظران آمریکایی می‌گویند، جنگ با ایران همه ظرفیت‌های ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: هفته گذشته وزیر خارجه آمریکا مجدداً تأکید کرد تنها راه شکست نظام ایران این است که مردم را در مقابل آن قرار دهیم. 

مشاور وزیر اطلاعات با اشاره به سه عامل اسلام، مقام معظم رهبری و خانواده به‌عنوان عناصر اقتدار ایران، هدف قرار دادن اعتقادات دینی در کالاهای فرهنگی و ترویج این محصولات مضر را موجب قوی کردن دشمن دانست و گفت: دشمن برای تضعیف اقتدار ایران، در حال هزینه کردن ثروت است.

وی شخصیت قوی مقام معظم رهبری را دومین و نهاد خانواده را سومین عامل قدرت ایران و پیش برنده انقلاب اسلامی عنوان کرد و با هشدار نسبت به تضعیف نهاد خانواده اظهار کرد: علما باید این سه نهاد مهم را تقویت و حمایت کنند. 

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به ترویج خشونت و غارتگری در اعتراضات به‌عنوان راهبرد اصلی دشمن افزود: این مسئله در رویکرد منافقین و آموزش‌های آن‌ها به صراحت دیده می‌شود، اما خود آن‌ها اذعان دارند که همبستگی مردم و اقتدار ایران، مانع موفقیت آن‌ها شده است، به‌عنوان نمونه در اغتشاشات اخیر در استان، هم مردم با نظام همراهی کردند و هم نیروهای حافظ امنیت با معترضان مدارا کردند. 

وی در انتها ضمن پاسخگویی به پرسش‌های حاضران، خطاب به علمای شیعه و سنی عنوان کرد: وظیفه ما مسؤولان حل مشکلات مردم، برخورد با فاسدان اخلاقی و مفسدان اقتصادی است، اما وظیفه شما علما، حراست از سنگر فکری و اعتقادی مردم است و این مسئله شیعه و سنی نمی‌شناسد. 

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام فرجام، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان‌های خراسان و مولوی غلام‌نبی توکلی امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد نیز بر مسئله محوریت مسجد در تمام اقدامات لازم در گام دوم انقلاب تأکید کردند.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: مشاور وزیر اطلاعات مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی تایباد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق همچون شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست و قلب مظلومان جهان را شاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری، در اجلاسیه ۴۲۲ شهدای کهگیلویه، اظهار کرد: ایران اسلامی با همت کارگزاران در بخش‌های مختلف و همچنین همراهی خوب مردم در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم و بخش‌های مهمی از جمله افزایش تولید، کنترل نقدینگی و کاهش بیکاری روندی رو به رشد و پیشرفت دارد.

وی با تاکید بر اینکه با وجود تلاش کارگزاران نظام هنوز مردم سختی‌ها و مشکلاتی از جمله تامین معیشت دارند، افزود: امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی مسئولان دولتی شاهد کاهش مشکلات و رضایت نسبی مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی باشیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در راه رسیدن به قله تلاش می‌کنیم و البته کم‌وکاستی‌هایی وجود دارد، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت‌ها و ابزارهای لازم وجود دارد و در واقع همه ابزارها برای پیشرفت و توسعه کشور را در اختیار داریم که نیروی انسانی قوی و خلاق از مهم‌ترین سرمایه‌های ایران اسلامی هستند که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز مقتدرانه میدان‌داری می‌کند، تصریح کرد: عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ شهید و شهادت بود که دل تمام آزادی خواهان جهان را شاد کرد و همچون شمیری زهرآگین در قلب دشمنان اسلام فرو نشست.

منصوری با اشاره به رشادت‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت ساله دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دوراندیشی و بصیرت مردم این دیار ثابت شده است که در آخرین عرصه یعنی انتخابات مجلس دوازدهم با به دست آوردن رتبه اول مشارکت، برگ زرین دیگری از افتخارات این دیار را رقم زدند.

وی افزود: به واسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره‌هاست و احترام به مقام شهدا و این ارزش‌های والا ضروری است و در واقع شهید حق شفاعت دارد.

معاون رئیس‌جمهور خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه بین نسل جوان شد، گفت: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرارگیری در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است.

وی گریزی به تحولات دنیا و منطقه زد و تصریح کرد: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می‌شود و این یک واقعیت غیرقبال انکار برای زورگویان عالم است و همین نیز سبب آشفتگی در اردوگاه آنان شده است و امروز شاهد شکل‌گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان‌الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم و تحولاتی در حال شکل‌گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.

کد خبر 749312

دیگر خبرها

  • دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن حجاب است
  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • انتقاد گزارشگر سازمان ملل از خشونت پلیس آمریکا در اعتراضات دانشگاهی
  • برداشت کلزا از مناطق گرمسیری برای اولین بار
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد