Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@15:01:21 GMT

پیام تشکر پوتین از ترامپ برای افشای یک عملیات

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۴۲۴۴

به گزارش فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه روز یکشنبه در گفت‌وگوی تلفنی با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از وی به دلیل کمک این کشور در جلوگیری از یک حمله تروریستی در روسیه تشکر کرد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «آر‌.تی»، پوتین و ترامپ در این گفت‌وگوی تلفنی درباره ادامه همکاری دوجانبه در زمینه مقابله با تروریسم توافق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنطور که کاخ کرملین اعلام کرده، آمریکا سرویس ویژه امنیتی روسیه را در جریان احتمال یک حمله تروریستی قرار داده است. در این بیانیه به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی نیز پوتین از همتای آمریکایی خود برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری یک تروریست در روسیه شد،‌ تشکر کرده بود.

این تروریست که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا هویت وی را برای روسیه فاش کرده بود قصد داشت در یکی از مکان‌های پر رفت و آمد سنت پترزبورگ،‌ دومین شهر بزرگ روسیه بمب‌گذاری کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

کد خبر 6088761

دیگر خبرها

  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند