Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی در این روز در میان حجم عظیم امواج ملت ایران نفسشان برید و مرگشان رقم خورد.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: یوم الله ۹ دی سرآغاز فصلی نوین در پیوند مستحکم ملت ایران با آرمان‌ های والای نظام، انقلاب و امام راحل و تجلی گاه بیعت با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ ای (مد ظله العالی) و صحنه‌ ای شکوهمند از مقاومت و ایستادگی مقتدرانه مردم برای غلبه بر توطئه‌ های دشمنان و بحران‌ های فرا روی مسیر بالندگی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه اظهار شده است: ملتی که در یوم الله ۹ دی سال ۱۳۸۸ حماسه آفرید همان ملتی است که بارها با هوشیاری و بصیرت مثال زدنی خود بر دهان استکبار جهانی و یاوه گویان مشت محکمی فرود آورد.

در ادامه این بیانیه آمده است: این ملت دیگر اجازه نخواهند داد حوادثی همچون فتنه سال ۱۳۸۸ تکرار شود و اعتقادات دینی آنان و آرمان های والای امام راحل و رهبر معظم انقلاب دست مایه عده ای خواص بی خاصیت و بی بصیرت شود.

در این بیانیه عنوان شده است: تاریخ نشان داده تا ظلم و استبداد هست جبهه حق به مبارزه پرداخته و تا زمانی که جبهه حق وجود داشته باشد دشمنان نیز دست از فتنه‌ گری برنمی‌ دارند و تاریخ انقلاب اسلامی ایران نیز مؤید همین نظر است.

در ادامه این بیانیه اظهار شده است: مهار فتنه سال ۱۳۸۸ دلیلی بر خشکیده شدن ریشه‌ های فتنه نیست و چنانچه ملت ایران بیدار نباشند شکل‌ گیری فتنه‌ های دیگر در آینده محتمل است.

در این بیانیه آمده است: جامعه رسانه‌ ای، فعالان مطبوعاتی و خبرگزاری‌ های عضو سازمان بسیج رسانه کهکیلویه و بویراحمد با تأسی از رهبر معظم انقلاب یوم الله ۹ دی سال ۱۳۸۸ را تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب دانسته و با افتخار اعلام می‌ کنند که احیای فرهنگ عاشورا و نهضت امام حسین (ع) و پشتیبانی از آرمان‌ های والای امام راحل و رهبری مؤلفه‌ های بقا و ماندگاری این انقلاب است تا بتواند به دست صاحب اصلی‌ خود حضرت مهدی (عج) برسد.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد معتقدند که حضور ملت آگاه و هوشمند ایران در یوم الله ۹ دی سال ۱۳۸۸ و تولد دهه بصیرت این حماسه ماندگار را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرد.

در این بیانیه اظهار شده است: اهالی بسیج رسانه کهکیلویه و بویراحمد اعلام می کنند که امسال نیز باشکوه‌ تر از سال‌ های قبل در آیین بزرگداشت یوم الله ۹ دی حضور خواهند یافت و با پوشش و بازتاب شرکت حماسی مردم استان در این روز لبیک گوی فرمانده کل قوا هستند. 

در پایان این بیانیه آمده است: دعوت می شود که قشرهای مختلف مردم کهکیلویه و بویراحمد حضور گسترده ای در آیین بزرگداشت یوم الله ۹ دی امسال در نقاط مختلف این استان داشته باشند.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد رسانه مشارکت سیاسی راهپیمایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد رسانه مشارکت سیاسی راهپیمایی کهگیلویه وبویراحمد رسانه مشارکت سیاسی راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) روستای تاریخی فهرج؛ گنجینه‌ای از جلال و شکوه ایران

(تصاویر) روستای تاریخی فهرج؛ گنجینه‌ای از جلال و شکوه ایران

دیگر خبرها

  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • (تصاویر) روستای تاریخی فهرج؛ گنجینه‌ای از جلال و شکوه ایران
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • وضعیت میدان در جنگ شناختی را رسانه‌ها و روایت‌ها تعیین می‌کنند
  • حماسه «وعده صادق» نیازمند تبیین و روایتگری است
  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند