Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت مدیره مؤسسه مرهم گفت: پزشکان داوطلب بیش از 22 هزار ویزیت و 4300 جراحی رایگان برای بیماران نیازمند در مناطق محروم انجام دادند.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، رحمت‌الله حافظی عضو هیأت مدیره مؤسسه مرهم در نهمین همایش ملی و اولین همایش بین‌المللی تجلیل از برگزیدگان مسئولیت‌های اجتماعی اظهار داشت: مرهم یعنی محبت بدون توقع و این مؤسسه توانسته خدمات بسیاری را در 26 سفر استانی به مناطق محروم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از 22 هزار ویزیت رایگان و 4300 جراحی رایگان توسط پزشکان داوطلب مؤسسه مرهم انجام گرفته است و 374 نفر تابستان از مناطق محروم به تهران دعوت شدند تا برای‌شان جراحی انجام شود.

عضو هیأت مدیره مؤسسه مرهم گفت:‌در سه ماهه تابستان 11 هزار و 600 شب اقامت در هتل های تهران بدون پرداخت هزینه‌های برای بیماران نیازمند کمک هزینه شد و مؤسسه ملی مرهم همت راسخی جهت کمک به بیماران محروم دارد.

وی افزود: سه ماه به پایان سال مانده و داوطلبان این مؤسسه تلاش دارند که در یک استان دیگر خدمات را به نیازمندان ارائه دهند

حافظی خاطرنشان کرد: پنج‌شنبه‌های نیکوکاری با همکاری کمیته امداد در آخر هر ماه انجام شده و در مناطق جنوبی تهران برای بیماران نیازمند کمک‌هایی صورت گرفته و پزشکان داوطلب آمادگی دارند که این خدمات را همچنان توسعه دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رحمت الله حافظی مسئولیت های اجتماعی همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود

سخنگوی شهرداری تهران درباره خدمات رایگان سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: عملیات‌هایی که در جهت نجات و امدادرسانی انجام می‌شود به صورت رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای آن‌ها دریافت نمی‌شود.

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در خصوص ضرورت وجود سازمان آتش‌نشانی در پایتخت اعلام کرد: باتوجه به گسترش شهرنشینی و توسعه آن‌ها انجام اقداماتی در مورد تامین امینت شهروندان مطرح شد. در همین راستا تعداد زیادی از مراکز آتش نشانی در شهر‌های مختلف ایران تاسیس شدند و آغاز به کار کردند، که این روند تا به امروز نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از خدمات این سازمان برای شهروندان به صورت رایگان ارائه می‌شود افزود: عملیات‌هایی که در جهت نجات و امدادرسانی انجام می‌شود به صورت رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای آن‌ها دریافت نمی‌شود. این در حالی است که بسیاری از کشور‌های دنیا در مقابل ارائه همین خدمات اولیه نیز هزینه دریافت می‌کنند.

محمدخانی با بیان اینکه بازدید و کارشناسی از ساختمان‌های ناایمن در پایتخت بر عهده سازمان آتش‌نشانی است اظهار داشت: این نوع خدمات طبق مصوبات قانونی توسط سازمان آتش‌نشانی به صورت رایگان انجام می‌شود. اما اگر شخصی برای بازدید از ساختمان یا ملک خودش درخواست داشته باشد باید هزینه آن را پرداخت کند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از اهداف مهم برنامه‌ریزی شهری ایمنی شهر می‌باشد که آسایش و آرامش را به ارمغان می‌آورد عنوان کرد: اگر آموزش‌های صحیح در جهت فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه انجام شود در آینده شاهد حوادث کمتری خواهیم بود. سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در حوزه آموزش نیز فعال بوده و به درخواست شهروندان، مدارس، مساجد و ... دوره‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: یکی از مواردی که ایمنی شهر را تهدید می‌کند آتش‌سوزی یا حریق می‌باشد. با مکان‌یابی درست ایستگاه‌های آتش‌نشانی، امدادرسانی سریع، همراه با دقت و مهارت با تجهیزات مناسب در اطفای حریق، رضایت‌مندی مردم از آتش‌نشانی را به همراه دارد. با توجه به حوادث طبیعی و غیرطبیعی، مدیریت بحران بر اینگونه حوادث به ویژه در پیشگیری بسیار مهم هستند.

دیگر خبرها

  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود