Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@00:01:44 GMT

آمارهای مدیران باید واقعی باشد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۴۵۲۵

آمارهای مدیران باید واقعی باشد

استاندار قزوین با بیان اینکه امروز ما باید وظیفه خود را به درستی انجام دهیم گفت: مدیران آمارهای خود را درست و واقعی باید ارائه دهند و فقط آمارها را به صرف احسنت گفتن ها ارائه ندهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در جلسه ستاد کاهش حوادث جاده‌ای و کمیته ایمنی راه‌های استان قزوین که عصر امروز در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد،  اظهار کرد: معادن برای ما حائز اهمیت است اما این بدان معنا نیست که جاده های روستایی ما به وسیله تردد خودروهای سنگین از بین برود و کسی هم پاسخگوی این خسارات نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از این هرگونه صدور مجوز معدن باید در کمیسیون چک و پس از تایید شخص بنده داده شود.

جمالی پور خاطر نشان کرد: از این پس باید  برای جاده‌های روستایی اعتبار سنجی شود و البته میزان بار تعیین شود که هر مسیر تا چه میزان بار را می تواند تحمل کند.

استاندار قزوین یاد آور شد: در بهسازی جاده هم به میزان تخریبی که صورت گرفته باید مشترکا صنعت و معدن و راه ورود پیدا کنند.

وی عنوان کرد: آمارهای مطرح‌شده توسط مدیران باید واقعی باشد و مهم آن است که ما وظیفه خود را درست انجام دهیم نه اینکه آمارها را صرفا برای احسنت گفتن ها تهیه کنیم.

جمالی پور با اشاره به اینکه ما به دنبال تعطیلی هیچ کاری نیستیم بلکه برای ما بعضی کارها اولویت دار است گفت: کارهای ایمنی و جاده های روستایی برای ما حائز اهمیت است و البته یکی از دلایل مهاجرت روستاییان نبود جاده ایمن روستایی است.

وی تاکید کرد: امروز کشور در وضعیت سختی قرار دارد بنابراین نوع عملکرد مدیران برای ما حائز اهمیت است چرا که همانند گذشته پول نداریم تا بتوانیم در اختیار قرار دهیم بلکه در شرایط فعلی هنر این است که بتوان با اعتبارات محدود به خوبی عمل کرد.

استاندار قزوین در پایان گفت: سلاح امروز دشمن برنده تر از جنگ تحمیلی است که اگر مراقبت به درستی صورت نگیرد آسیب‌زا خواهد بود.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار قزوین جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرگز سیستان وبلوچستان، سیل اخیرجنوب استان باعث بوجود آمدن خسارت‌های زیاد به زیر ساخت‌های جاده‌ای شده که بخش‌عمده این خسارت‌ها متعلق به جاده‌های روستایی است.
 در سیل اخیر به زیر ساخت‌های جاده‌ای خسارت‌ها زیادی وارد شده است که بخش‌عمده این خسارت‌ها متعلق به جاده‌های روستایی است.
جدگال رئیس شورای روستای عثمان بازارِ پیرسهراب گفت:در این سیل پل‌های آسیب دیده و جاده‌هایی که از کناره‌ها تخریب شده اند، در بسیاری از روستا‌های بخش پیرسهراب، هنوز بازسازی نشده اند و دست نخورده باقی مانده اند که تردد را برای مردم در این جاده‌ها را سخت کرده است.
وی افزود:نبود شانه خاکی و علایم راهنمایی و رانندگی در دو طرف این جاده‌های روستایی، شرایط رانندگی کردن در شب برای رانندگان پر خطر و‌دشوار کرده است.
سلامی مدیر اداره راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چابهار گفت: سیل اخیر در شهرستان چابهار به زیرساخت‌های جاده‌ای چابهار حدود ۳۲۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد که بخش عمده این خسارت‌های متعلق به جاده‌های فرعی و روستایی است.
مدیر اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای چابهار افزود: دلیل اصلی این خسارت‌هایی که در زمان سیلاب به زیرساخت‌های جاده وارد میشود، نبود ابنیه فنی و‌زیرساخت مناسب، در برخی ازمحور‌های فرعی و روستایی، است که باعث مسدود شدن راهها میشود.

دیگر خبرها

  • «همتی» برای چاپ پول نیست! | آمارهای واقعی از وضعیت پولی کشور
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی