Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:35:36 GMT

اختلاف سلیقه به معنای ضدیت نیست

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۴۵۶۶

اختلاف سلیقه به معنای ضدیت نیست

کریم علی حسنی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیر افزود: استقلال، اقتدار و آزادی دستاورد انقلاب اسلامی بود که باید همه تلاش کنیم نتایج این مهم برای مردم در جامعه قابل دسترسی باشد. 

وی یادآورشد:در بخش اطلاع رسانی عملکرد مسئولان ضعیف هستیم و باید در دهه فجر عملکردها به طور وسیع به مردم اطلاع داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دسر اضافه کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی انتقاد از مسئولان است که اکنون به بالاترین شخص اجرایی کشور انتقاد می شود و با این وجود دولت با تمام مشکلات پیش رو توانسته طرح های بزرگی در سراسر کشور به بهره برداری برساند.

فرماندار دیردر رابطه با انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند سال جاری بیان  افزود: بی طرفی، شفافیت ، امنیت و سلامت انتخابات مهم است و هیچ مدیری حق طرفداری یا علیه شخصی در انتخابات ندارد و اعتماد اجتماعی و مردمی در انتخابات سرلوحه کار باشد.

وی  نظارت برقیمت ها، تقویت آب آشامیدنی مردم،تکریم ارباب رجوع  و اطلاع رسانی به مردم مورد توجه و تاکید کرد.

امام جمعه دیر گفت: 9 دی روز بصیرت افزایی و حمایت از ولایت و نظام اسلامی بود.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: برای مقابله با ترفندهای دشمن همه در تجمع حماسه 9دی روز دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای جمعه شهر دیر شرکت گسترده ای داشته باشند.

وی گفت: بیان خدمات نظام اسلامی برای مردم باید توسط مسئولان صورت گیرد و مسئولان هم توجه بیشتری به خدمت به مردم داشته باشند.

فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین دیر گفت:9دی روز استقامت مردم در برابر بی قانونی بود.

سرهنگ امیرنژاد افزود: مقابله با دزدی دریایی، تروریسم دریا، آموزش امداد، تبادل عملیات و برقراری امنیت دریانوردی و تجارت از اهداف رزمایش دریایی سه کشور روسیه ایران و چین است.

در این جلسه عیسی محمددوست به عنوان دبیر ستاد دهه فجر شهرستان دیر معرفی شد.

برچسب‌ها بوشهر روابط عمومی و اطلاع رسانی کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر روابط عمومی و اطلاع رسانی کارآمدی دولت بوشهر روابط عمومی و اطلاع رسانی کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ بهروز ناصری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه اظهار کرد: معاونان و مدیران فرهنگی باید با به فعلیت رساندن ظرفیت بی‌نظیر دانشجویان و استادان سفیران معرفی دستاوردهای دانشگاه باشند. دستاورد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه‌های آموزشی، علمی، پژوهشی و به‌ویژه فرهنگی در کشور بی‌نظیر و تأثیرگذار بوده و باید تأثیرگذاری دانشگاه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی و مردم و مسئولان در جریان آن قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: پایلوت شدن معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به‌عنوان متولی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در سطح همه مراکز آموزش عالی استان، کسب عنوان برتر جشنواره مهدویت و امامت در دوره قبل، کسب مقام اول راهیان نور در سطح کشور گوشه‌ای از افتخارات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام بوده که با تلاش و کوشش حوزه فرهنگی کسب شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: اولویت اصلی استان ایلام با توجه به برگزاری کنگره اربعین و بیشترین حجم تردد کشور از استان به‌عنوان دروازه عتبات عالیان کار فرهنگی است و انتظار مسئولان استان ایلام محور قرار گرفتن دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین و بسط و گسترش فرهنگ اربعین و عاشورایی بوده و باید از این ظرفیت برای توسعه دانشگاه و معرفی بیشتر آن استفاده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست