Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی سرپرست فرمانداری بجنورد گفت: سبک فعلی فعالیت ادارات شهرستان بجنورد مقبول نیست.

 غلامرضا عوض زاده، روز یکشنبه، ۸ دی ماه در گردهمایی دهیاران شهرستان بجنورد اظهار کرد: ادارات مرکز استان باید فعال ترین ادارات استان باشند و سبک فعلی فعالیت ادارات این شهرستان نیاز به تغییر دارد.

وی تاکید کرد: نباید در اداره منتظر باشیم تا کار بیاید بلکه باید کار و خدمت را ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عوض‌زاده در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه را نمایش شکوه و اقتدار ملت ایران خواند و گفت: انتخابات مهم است چون تعیین سرنوشت مردم به دست خود مردم است.

وی افزود: دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن در هر انتخابات برای مایوس کردن مردم و بی اعتماد کردن آنان به نظام عملیات روانی انجام می‌دهند اما حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

وی با بیان اینکه حق‌الناس توسط هیات اجرایی شهرستان رعایت شده است، گفت: هیات اجرایی انتخابات هیچ‌گونه نگاه سیاسی در رد یا تایید صلاحیت داوطلبین نمایندگی مجلس نداشته است و براساس جواب استعلامات مراجع چهارگانه عمل کرده است.

به گزارش ایسنا، سرپرست فرمانداری بجنورد در ادامه خطاب به دهیاران اظهار کرد: دهیاران در هزینه‌کرد اعتبارات براساس قوانین عمل کنند.

وی اجرای موفق طرح هر دهیاری یک پروژه و افزایش بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی روستاییان کشاورزان و عشایر را از ملاک های ارزیابی عملکرد دهیاران عنوان کرد.

عوض زاده ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جمعیت هدف صندوق بیمه روستاییان کشاورزان و عشایر در شهرستان به ۸۰ درصد برسد.

وی همچنین گفت: فرمانداری از ایجاد و توسعه بازارچه‌های محلی در روستاها حمایت می‌کند.

سرپرست فرمانداری بجنورد لایروبی رودخانه اترک و اجرای طرح‌های هادی روستایی را از امور بااهمیت خواند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانداري دهیاران انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید

فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

احمد رضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب در بسیاری از مناطق شهری، روستایی و کوهستانی شهرستان خوروبیابانک شده است که پس از اعلام هشدارهای هواشناسی طی چند روز گذشته تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش رگباری باران طی هفته جاری همراه با آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و فعالیت رودخانه‌های فصلی، مردم به توصیه‌ها و هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

کد خبر 747365

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد