Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:28:41 GMT

آیا مایکل شوماخر را بار دیگر خواهیم دید؟

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۴۹۵۱

آیا مایکل شوماخر را بار دیگر خواهیم دید؟

شش سال از روزی که شوماخر در کوه‌های آلپ و در حین اسکی با صخره‌ای برخورد کرد و دچار عارضه‌ی مغزی شد، گذشته است.

 

به گزارش "ورزش سه"، در ششمین سالگرد حادثه‌ی تقریبا مرگبار اسکی، مایکل شوماخر همچنان تحت مراقبت‌های ویژه است. هیچکس دقیقا نمی‌داند او در این سال‌ها واقعا چطور بوده و روند بازیابی سلامت و بهبود این قهرمان سابق فرمول یک رازی است که از همگان پنهان شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسطوره‌ی فرمول یک در 29 دسامبر 2013 در حالی که با پسرش میک مشغول اسکی در کوه‌های آلپ بود، دچار حادثه‌ شد و سرش به شدت با صخره‌ای برخورد کرد. پس از این حادثه که تقریبا جان مایکل را گرفت، او دیگر در انظار ظاهر نشده و از وضعیت سلامت و هشیاریش جز شایعات جسته و گریخته، خبری در دست نیست.

 

 

 

 

آیا مایکل شوماخر تعطیلات کریسمس را در ویلای سویسش در کنار خانواده و عزیزانش گذرانده؟ به احتمال زیاد همین‌طور است. اما در چه شرایطی؟ هیچکس نمی‌داند. شرایط جسمی و سلامت این قهرمان هفت باره‌ی جهان فرمول یک، رازی است که خانواده‌ی او از زمان حادثه‌ی اسکی و عارضه‌ی مغزی که برایش پیش آمد، به شدت از آن محافظت کرده‌اند.

 

امروز ششمین سالگرد حادثه‌ای است که می‌توانست او را از پا درآورد. شوماخر اما آن روز نمرد. او حتی از کما هم بیرون آمد. گفته شده که یک تیم ده نفره هر روز مراقبت از او را به عهده دارند تا سلامت قهرمان را در وضعیتی پایدار نگه دارند.

 

فیلیپه استریف، راننده‌ی فرمول یک سابق، در سال 2014 اعلام کرده بود که "مایکل هشیار است و با چشمانش با دیگران ازتباط برقرار می‌کند" . این اطلاعات بلافاصله توسط دکتر مایکل رد شد. بر طبق اظهارات متخصصان نورولوژی که در تمام این سال‌ها وضعیت مایکل را تحت نظر داشتند، شوماخر قبل از این در وضعیت گیاهی به سر می‌یرد.

 

اما پس از انقلابی که توسط متخصصان پاریسی در درمان او رخ داد و درمان سلولی، در سپتامبر، دیگر هیچ چیز قطعی نیست. گزارش‌هایی مبنی بر اینکه این قهرمان آلمانی هشیاری خود را به دست آورده منتشر شد، اما هیچ کدام قابل تایید نبودند. سپس پروفسور مناشه، از پزشکان مایکل، با ریپابلیکا صحبت کرد و تایید کرد که از مایکل مراقبت‌های خوبی به عمل آمده hsj.

 

دکتر مناشه در مصاحبه با این روزنامه‌ی ایتالیایی گفته بود: " من معجزه نمی‌کنم. من و تیمم در حال درمان آزمایشی نبودیم، این اصطلاحی نفرت‌انگیز است که با دیدگاه پزشکی مطابقت ندارد. ما برای خدمتی که انجام دادیم با انفجاری از توجهات مواجه شدیم، اما اوضاع الان عادی شده. تکنیک سلول‌های بنیادی؟ در 20 سال گذشته پیشرفت‌های زیادی صورت گرفته، اما حقیقت این است که ما هنوز خیلی کم می‌دانیم."

 

مدیر باشگاه هواداران شوماخر، راینر فرلینگ گفته که او سرشار از امید است که بار دیگر مایکل را خارج از خانه و در اجتماع خواهیم دید. او همچنین گفته که شوماخر بهترین مراقبت‌ها را می‌گیرد و از خانواده‌ی قوی و محکم او قدردانی کرده است.

این سخنان پس از آن مطرح شد که  کورینا همسر مایکل متهم به پنهان کردن شوماخر از چشم دنیا و نهان داشتن حقیقت راجع به وضع جسمانی و هشیاری او شد.

 

 

 

 

کورینا اما ادعا می‌کند که او تنها دارد با برآوردن آرزوی مایکل برای حفظ حریم خصوصی‌اش، 24 سال زندگی مشترک و خوشبختیش با مایکل را جبران می‌کند. او در مصاحبه‌ای گفته: مراقبت از او به بهترین‌ها سپرده شده و ما هر کاری از دستمان بر می‌آید برای کمک به او انجام می‌دهیم. سعی کنید درک کنید که ما تنها خواست مایکل برای اعلام نشدن وضعیت سلامتش را برآورده می‌کنیم."

 

از مایکل در یکی از ویلاهایش در کنار دریاچه‌ی جنوا در سوییس نگهداری می‌شود. بخشی از این ویلا به شکل بیمارستان تغییر یافته و تیمی از متخصصان 24 ساعته شوماخر را تحت نظر دارند.

 

 

 

 

در شش سال گذشته کورینا همسر مایکل امپراطوری چند صد میلیون پوندی شوماخر را اداره می‌کرده. امپراطوری که با تشکر از اسپانسرها از جمله شرکت مرسدس که هرگز مایکل و خانواده‌اش را تنها نگذاشت، همچنان در حال رشد است.

 

هیچ خبر دیگری از وضعیت سلامت مایکل به بیرون درز نکرد تا زمانی که به مناسبت تولد 50 سالگی مایکل چندی پیش این پیام رمزآلود از طرف کورینا همسر مایکل منتشر شد. هواداران مایکل به مناسبت ششمین سالگرد تصادف و عارضه‌ی مغزی او، صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی با نام "به جنگیدن ادامه بده مایکل" تشکیل داده و در فضای مجازی با این شعار یاد این قهرمان کهنه‌کار فرمول یک را گرامی داشته‌اند. پیام همسر مایکل در صفحه‌ی فیسبوک "به جنگیدن ادامه بده مایکل" منتشر شده و از این قرار است:

" اتفاقات بزرگ همیشه با قدم‌های کوچک شروع می‌شوند. سنگ‌های کوچک بسیار در کنار هم می‌توانند موزاییک بزرگی را تشکیل دهند. با هم ما قوی‌تریم."

 

ممکن است این همان پیام امیدوارکننده‌ای باشد که هواداران برای سال‌های طولانی منتظرش بوده‌اند؟ برای پاسخ هنوز زود است.

 

 

 

 

مایکل شوماخر اتومبیل رانی فرمول یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایکل شوماخر اتومبیل رانی فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس بیمارستان فاطمیه همدان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: این بیمارستان بخشی برای بستری بیماران ویژه و بخشی برای بیماران عادی داشت، اما راه اندازی بخشی برای مراقبت از بیمادان خاص ضروری به نظر می‌رسید.

شمیم پیله ور افزود: مرجعیت بیمارستان فاطمیه و مراجعه شمار زیادی از بانوان همدانی و حتی بیمارانی از خارج از استان به این مرکز، ضرورت ایجاد این بخش را دو چندان کرد.

او تأکید کرد: در این بخش مادران باردار، مادران پس از بارداری و حتی مادرانی که نیاز به جراحی‌های زنانه دارند پذیرش می‌شوند.

پیله ور تصریح کرد: در این مرکز یک سری مراقبت خاص انجام می‌شود و در صورت نیاز از این محل برای هماهنگی به منظور انتقال بیمار به بخش آی. سی. یو استفاده شود.

بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص دارای ۱۱ تخت است که پنج تخت برای بیماران «اچ. دی. او»، «پرگ لمسی» (بیماران فشار خون بالا)، «اکلمسی»، «هلپ» (بیماران پرخطر)، «خونریزی شدید»، «آی. تی. پی» (پلاکت پایین)، «بیماران دارای تشنج» و ۶ تخت دیگر برای بیماران داخلی است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • راه حل فلسطین همان فرمول «‌دو دولتی» است
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی (فیلم)
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک