Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا احسانی‌نیا عصر یکشنبه در شورای ساماندهی سالمندان و کمیته مناسب‌سازی معابر گتوند در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با اشاره به مناسب نبودن فضای برخی از ادارات شهرستان گتوند افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی که تاکنون نسبت به مناسب سازی فضای خود اقدام نکرده‌اند، موظفند در اسرع وقت با احداث رمپ، امکان دسترسی و بهره مندی از خدمات را برای معلولان و جانبازان فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: خدمت کردن به قشر جانباز و معلول وظیفه ادارات و دستگاه‌های اجرایی است و باید در رفع مشکلات آنها تلاش کنیم.

نداشتن اعتبار بهانه برخی از بانک ها در گتوند برای مناسب سازی نکردن

رئیس اداره بهزیستی گتوند نیز در این نشست با انتقاد از همکاری نکردن برخی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی در زمینه مناسب سازی معابر برای سالمندان، معلولان و جانبازان گفت: خیابان استقلال یکی از مهمترین خیابان‌های گتوند وضعیت مناسبی ندارد که لازم است شهرداری برای رفاه سالمندان، معلولان و جانبازان این خیابان را مناسب سازی کند.

پروانه لک با انتقاد از غیبت برخی روسای بانک‌ها در جلسات مناسب‌سازی بیان کرد: اجرای طرح مناسب سازی ورودی بانک‌ها هزینه بالایی ندارد و باید در اسرع وقت انجام شود.

گتوند شناسنامه جامع سالمندان ندارد

دبیر نشست شورای ساماندهی سالمندان شهرستان گتوند با بیان اینکه این شهرستان شناسنامه جامع سالمندان ندارد، گفت: قرار است با تشکیل کارگروهی از ادارات مربوطه اطلاعات سالمندان شهرها و روستاهای شهرستان گتوند را جمع آوری و این شناسنامه را تدوین کنیم.

وی افزود: اگر شناسنامه جامع سالمندان تنظیم شود، با استفاده از اطلاعات سالمندان با برنامه‌ریزی بهتری به این قشر خدمات رسانی می‌شود.

به گزارش ایرنا، مناسب سازی معابر، خیابان‌ها و اماکن عمومی برای جانبازان، معلولان و سالمندان، مطالبه مهم این قشر است.

 نبود امکانات رفاهی مانند پارک و استخر مخصوص از مهمترین مشکلات سالمندان گتوند است.

مرکز توانبخشی و نگهداری روزانه سالمندان طلوع امید شهرستان گتوند زیرنظر اداره بهزیستی از سال ۱۳۹۳ در این شهرستان راه اندازی شده است که در حال حاضر با ۵۰ نفر سالمند بالای ۶۰ سال فعالیت می کند.

برچسب‌ها مناسب سازی معابر اجتماعی گتوند سالمندان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر اجتماعی گتوند سالمندان مناسب سازی معابر اجتماعی گتوند سالمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشورهای فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد و از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود.  

فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در ۹ دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است.

همچنین تیم ملی فوتسال بانون کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط حفاظت از اسناد تاریخی در خانه‌ها مناسب نیست
  • مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان
  • مرکز نگهداری معتادان متجاهر از نیازهای اساسی استان ایلام است
  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • جمع‌آوری ۱۵۰ سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان