Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@13:39:51 GMT

چرا استعفای تاج روی سایت فدراسیون منتشر نشد؟

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۵۲۱۲

چرا استعفای تاج روی سایت فدراسیون منتشر نشد؟

کانال تلگرامی ارتباطات رسانه ایی فدراسیون فوتبال در ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه روز یک شنبه ۸ دی ماه در خبری به نقل از سختگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که «متاسفانه پس از حمله قلبی صورت گرفته قبلی در ترکیه و معالجات صورت گرفته در این کشور، در روز چهارشنبه گذشته دومین حمله قلبی برای ریاست فدراسیون صورت گرفت که با توجه به مشکلات به وجود آمده و توصیه پزشکان مبنی بر دوری از استرس و فعالیت سنگین، ایشان تصمیم گرفتتد ضمن انصراف از ادامه حضور، مطابق اساسنامه فعالیت‌های آتی توسط نایب رییس محترم انجام شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، این خبر در حالی بصورت مبهم و غیرمستقیم در کانال تلگرامی فدراسیون منتشر شد که تاکنون این خبر در سایت رسمی فدراسیون فوتبال هیچ بازتابی نداشته است.

عدم انتشار این خبر مهم و سرنوشت ساز در سایت رسمی فدراسیون فوتبال بنوعی رسمیت این خبر تاثیرگذار را زیر سوال می‌برد، موضوعی که می‌تواند به دلیل تفسیر‌های مختلف از آن، تاثیرات ناخوشایندی بر مشکلات پیش روی فوتبال همیشه گرفتار ایران بگذارد.

ضمن آرزوی سلامتی برای رییس مستعفی فوتبال، امید است که هیات رئیسه و مسوولان فدراسیون فوتبال به گونه‌ای عمل کنند که این موضوع بر مشکلات این روز‌های فوتبال نیفزاید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: استعفای تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۵۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی روز گذشته با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۱۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۱۳‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از کانال‌ رسمی منتشر می‌شود
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه 
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)