Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسفندیار شیرمحمدی مربی تیم ملی اسلالوم آقایان درباره شرایط این تیم اظهار داشت: هشتمین مرحله آماده سازی تیم اسلالوم جوانان زیر ۲۰ سال را پشت سر گذاشتیم، با توجه به اینکه فصل امتحانان است، در حال حاضر منتظریم امتحانات تمام بشود تا مرحله بعدی اردو را شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هدف ما آماده کردن ورزشکاران برای مسابقات آسیایی است که در فروردین ماه سال ۹۹ در تایلند برگزار می‌شود و در همانجا نیز قرار است سهمیه المپیک را کسب کنیم.

او گفت: اردوهایمان را با ۱۵ نفر شروع کردیم و با تست‌هایی که از آن‌ها گرفتیم ۱۰ نفر حذف شدند و در حال حاضر با پنج نفر کار خود را ادامه می‌دهیم.

مربی تیم ملی اسلالوم آقایان ادامه داد: مشکل اصلی ما نداشتن پیست مصنوعی است و در حال حاضر تمرینات خود را در رودخانه‌های طبیعی انجام می‌دهیم و این کار سختی‌های خودش را دارد، ما به نسبت امکاناتی که داشتیم بسیار تلاش کردیم.

او ادامه داد: حریف‌های قدرتمندی داریم که شبانه روز با پیست مصنوعی و امکانات خوبی که در اختیار دارند تمرین می‌کنند.

شیرمحمدی گفت: آب‌هایی که در رودخانه‌ها داریم فصلی هستند و برخی مواقع به کم آبی بر می‌خوریم و بعضی وقت‌ها نیز سیلاب می‌شود. نمی‌شود کار کرد، با این وجود تمریناتمان را با شرایطی که داریم انجام دادیم و امیدوار هستم تا بازیکنان بتوانند نتیجه خوبی کسب کنند.

او ادامه داد: از هشت مرحله اردو، ۲ مرحله آن در استان گیلان برگزار شد که کارکرد نسبتا خوبی داشتیم، بعد از آن نیز مداوم در استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج بودیم.

مربی تیم ملی اسلالوم آقایان در باره برگزاری اردوها در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اندازه و فشار آب نزدیک به آب مسابقات نیست و در مقایسه با پیست مسابقات که مصنوعی و پرفشار است، کمبود داریم.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قایقرانی تیم ملی اسلالوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان  از تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان شهرستان نهبندان خبرداد.
عباس سارانی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان ۴۰۰ میلیارد ریال است، گفت: این طرح پیشرفت ۵۴ درصدی داشته و تاکنون ۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.
وی، با اشاره به در دست اجرا بودن ۵ طرح تغذیه مصنوعی در نواحی مرزی استان شامل بندان و چاهداشی نهبندان، آهنگران زیرکوه، گزیک درمیان و مشوکی سربیشه، افزود: برای تکمیل این طرح‌ها ۴هزار و۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • ‌مشکل کمبود معلم در استان فارس حل می‌شود/ تشکیل قرارگاه تکریم مقام معلم
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • (تصاویر) دست و پای مصنوعی برای مردم غزه
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم