Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه انتخابات انجمن اولیاء و مربیان ناحیه یک اهواز با بیان اینکه بیش از یک هزار نفر در انجمن‌های اولیاء و مربیان مدارس ناحیه یک عضو هستند، گفت: انجمن اولیا و مربیان در واقع مظهر مشارکت خانه و مدرسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که همکاری اولیاء و مربیان در امر تعلیم و تربیت آینده سازان کشور نقش مهمی دارد، بیان داشت: اولیای دانش آموزان و مربیان مدارس، مهم‌ترین عامل در تربیت و رشد فکری و اخلاقی دانش آموزان هستند که همفکری و همکاری بیش از پیش آن‌ها نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

نیسی گمراوی اظهار کرد: مشارکت خانواده در امور مدرسه راهکاری اساسی برای توسعه نظام آموزشی به شمار می‌رود و فرآیند تعلیم و تربیت آینده سازان نیز بایستی با مشارکت خانواده‌ها در مدارس پیش رود و تنها در اینصورت است که فرآیند پیچیده تعلیم و تربیت می‌تواند به شیوه درست، موثر و شایسته اجرا و موجب رشد و تعالی شود.

این مقام مسئول افزود: همه به این مهم آگاهند که همکاری خانواده‌ها با مدرسه به پیشرفت دانش‌آموزان کمک می‌کند و مدرسه‌ای موفق است که انجمن اولیاء و مربیان توانمندی داشته باشد، زیرا مشارکت داوطلبانه خانواده‌های دانش‌آموزان در فضا‌های آموزشی می‌تواند در پیشرفت تحصیلی آن‌ها موثر باشد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: یکی از موثرترین روش‌ها برای جلب و جذب مشارکت خانواده‌ها و مربیان مدرسه، گسترش انجمن‌های اولیاء و مربیان در واحد‌های آموزشی است و انجمن اولیا و مربیان در واقع مظهر مشارکت خانه و مدرسه است که اعضای آن با همفکری مسیری اصولی برای تعلیم و تربیت مناسب آینده سازان ترسیم می‌کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اولیا و مربیان تعلیم و تربیت تربیت دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدرسه‌ای در یزد با رویکرد تحول و نوآوری، علاوه بر تعلیم و تربیت درس زندگی نیز به دانش آموزان می‌آموزد.

همه برنامه‌های این مدرسه به سمتی پیش می‌رود که دانش آموزان را با زندگی بهتر آشنا کند.

نظافت این مدرسه با خود دانش آموزان است وهر دانش آموز خودش را مسئول زیبایی مدرسه می‌داند.

در خیلی از برنامه‌ها همه‌ی کار‌ها به دست خود دانش آموزان انجام می‌شود و اداره برنامه‌ها و کار‌ها را بچه‌ها با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.

نکته قابل توجه این است که در برنامه‌های این مدرسه دانش آموزان حق انتخاب دارند تا با سلیقه خود انتخاب کنند و معلمان مدرسه در همه برنامه‌ها با دانش آموزان همکاری و مشارکت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست ویژه مقام ارشد نظامی از اساتید ارتش
  • نگاه به آینده باید در تربیت و آموزش ارتش وجود داشته باشد
  • دریادار سیاری: اگر نگاه به آینده نباشد، آموزش دچار روزمرگی می‌شود
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • کشتارهای جدید اشغالگران در غزه با هدف قرار دادن ۱۱ خانه در رفح و یک مدرسه آنروا
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد