Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کوروش مهرابی مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه   گفت: یک دوره اردوی جهادی با حضور نیروهای بسیجی شهرستان سرپل ذهاب و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج سازمان جهاد کشاورزی و سازمان بسیج مهندسین کشاورزی در راستای مقابله با مخاطرات طبیعی طرح مبارزه با جوندگان مضر در منطقه دشت ذهاب در شهرستان سرپل ذهاب انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهرابی اضافه کرد: در این اردوی جهادی که به مدت دو روز در دی ماه امسال در منطقه دشت ذهاب برگزار شد، ۲۴ نفر از نیروهای بسیجی به لانه کوبی و طعمه‌گذاری جوندگان مضر در سطح هشت هکتار پرداختند.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: قبل از برگزاری این اردوی جهادی، یک دوره آموزشی کوتاه مدت در قالب روز مزرعه با عنوان خسارت جوندگان مضر در مزارع و نحوه مبارزه با آنان با حضور بسیجیان مذکور و کشاورزان منطقه  برگزار شد و سپس هر کدام از افراد حاضر اقدام به لانه کوبی سطح مزرعه پرداختند و در روز بعد هم اقدام به طعمه گذاری در سوراخ‌های فعال کردند.
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی جهاد کشاورزی مخاطرات طبیعی جوندگان موذی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته مدیر کل کمیته امداد فارس: ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور به شیراز آمدند تا به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی واقشار نیازمند مناطق محروم استان فارس خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.
این اردوی جهادی با شعار مکتب صادق، وعده صادق، خدمت صادق تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.
موصلی افزود: دندانپزشکان این طرح طی ۴ روز، به بیش از ۲ هزار نفر از خدمات دندان پزشکی ارائه می‌دهند.
عادلی مسئول برگزاری این اردوی جهادی گفت: همه خدمات دندانپزشکی که در قالب این طرح به بیماران ارائه می‌شود رایگان است و پیش بینی شده برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد تومان هزینه شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • حق‌آبۀ لرستان فدای بازی‌ سیاسی شد/ کشاورزان ‌مهاجرت کرده‌اند
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان