Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اصحاب رسانه به عنوان پل بین مردم و مسئولان عمل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزت‌الله ضرغامی در آئین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل گفت: اردبیل خواستگاه صلحا، بزرگان، مجاهدان و پاکان است.

وی با اشاره به جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و تصویب ثبت 4 مرداد به عنوان روز شیخ صفی الدین اردبیل در تقویم رسمی کشور، افزود: وقتی این نامگذاری در جلسه شورا مطرح شد با این استدلال که شیخ صفی شخصیتی استانی و ملی نبوده، بلکه شخصیت جهانی داشته و متعلق به جهان اسلام و تشیع است، این ثبت مورد تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرغامی با بیان اینکه آن چیزی که پیام منتقل شده را سازگار می‌کند اعتقاد عمیق به آن پیام است، گفت: رسانه عشق و اعتقاد عمیق به آن پیام است.

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه لبیک یا حسین مرحوم منصوری در اردبیل ده پله بالاتر از لبیک یاحسین لبنان بود، تصریح کرد: نتیجه سیاسی این حرکت در اردبیل طنین لبیک یا حسین لبنان در جهان بود.

وی با بیان اینکه در حوزه رسانه برخی مواقع نمی‌توان مطلبی را صریح گفت، بلکه باید راه‌های دیگری پیدا کرد، افزود: در این مواقع باید از لحاظ موضوعی و محتوایی هجرت کرد و گاهی نیز باید برای انتقال پیام از حوزه معنوی و فرهنگی بهره جست.

ضرغامی با بیان اینکه انقلاب کارهای بزرگی برای کشور کرده است، گفت: رسانه‌ها باید پیشرفت‌های کشور را بگویند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: در شرایط حساس کشور که مقام معظم رهبری آنرا پیچ و گردنه تاریخی نامیده‌اند، اصحاب رسانه باید به عنوان پل بین مردم و مسئولان عمل کنند.

ضرغامی تاکید کرد: اصحاب رسانه صادقانه نقد کنند، نقاط قوت را بیان کرده و برای رفع مشکلات راهکار ارائه نمایند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند

پیاده‌روی خانوادگی بجنورد در حالی برگزار شد که به دلیل بی‌تدبیری مسئولان، مردم به سختی به پایان راه رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پیاده‌روی خانوادگی بجنورد در حالی برگزار شد که به دلیل بی‌تدبیری مسئولان، مردم به سختی به پایان راه رسیدند.

کد خبر 748064

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است