Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز با اشاره به راه اندازی ۱۰ موسسه داوری، گفت: دو شعبه دادگاه حقوقی جهت رسیدگی به پرونده‌های داوری در استان البرز اختصاص داده شد. تاریخ انتشار: 04:00 - 09 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۱۱۹۶

جعفر داراب خانی، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به تشکیل کارگروه‌های چهارگانه عنوان کرد: این کارگروه‌ها شامل کارگروه حفاظت انتظامی و قضایی، کارگروه بازچرخانی آب، کارگروه اطلاع رسانی و کارگروه مدیریت و مصرف بهینه آب است که پس از تشکیل، مصوبات به شورای منابع آب استانداری البرز ارسال شد و دستگاه‌های مربوطه به اجرای دقیق مصوبات ملزم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: هدایت و راهبری کارگروه‌های استانی پیش بینی شد و از گسترش بافت‌های ناکارآمد جدید پیشگیری به عمل آمد.

وی با اشاره به هماهنگی دستگاه‌های ذیربط برای کاهش نقاط حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی استان البرز اظهار کرد: موسسات داوری در راستای استفاده از ظرفیت اصناف به منظور ارجاع اختلافات طرفین دعوا به داوری راه اندازی شد.   بیشتر بخوانید: اجرای طرح ارتقای توانمندی نظام نظارت انتظامی و بازرسی در صیانت از منابع آب معتادان بهبود یافته در البرز مشغول به کار می‌شوند داراب خانی اذعان کرد: ۱۰ موسسه داوری راه اندازی و بیش از ۱۲ دوره آموزشی برگزار شد و دو شعبه دادگاه حقوقی جهت رسیدگی به پرونده‌های داوری در استان البرز اختصاص داده شد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز در ادامه اذعان کرد: مرکز غربالگری کودکان کار و خیابان با برگزاری جلسات منظم و مستمر با حضور کارگروه‌ها راه اندازی و ضمن تقسیم کار سازمان‌های مرتبط، از ظرفیت‌های قانونی سازمان‌های مردم نهاد و شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز جهت ساماندهی کودکان کار و خیابان استفاده به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیشگیری از وقوع جرم پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده داروخانه دامپزشکی برای عرضه دارو‌های دامی تاریخ گذشته به میزان ۸۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان اشنویه رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۸۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.
نجف زاده گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه دامپزشکی شهرستان اشنویه گزارش تخلف در بازرسی از دارو خانه دامپزشکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان