Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد فدراسیون وزنه برداری به دلیل مشکلات مالی بنا ندارد تیم‌های نوجوانان و جوانان را به صورت کامل به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان اعزام کند.

به گزارش ایسنا، تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان برای سال 2019 میلادی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست دادند که دلیل آن هم مشکلات مالی عنوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که مسابقات در کره شمالی برگزار شد، فدراسیون  هم قید این اعزام را زد.

اکنون مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا 2020 در تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد و دوباره مسائل مالی  اعزام نوجوانان و جوانان را به اما و اگر کشانده است. در حال حاضر گفته شده اعزام تیم نوجوانان و جوانان به دلیل مشکلات مالی به صورت کیفی خواهد بود. یعنی تنها نفراتی اعزام می شوند که شانس مدال داشته باشند. البته قرار است در روزهای آینده باز هم تصمیم گیری شود.

در مورد اعزام دختران هم هنوز تصمیم گیری نشده است.

مسابقات نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا از 13 تا 19 فوریه (24 تا 30 بهمن) در ازبکستان برگزار می شود و باید دید در نهایت فدراسیون چند نفر را راهی این مسابقات می کند.

 بحث اعزام در رده پایه بسیار مهم است و اگر قرار باشد  اعزام های نوجوانان و جوانان لغو و آنها خانه نشین شوند، قطعا  وزنه برداری ایران از لحاظ کمی و کیفی در وضعیت به مراتب بدی قرار می گیرد. البته اکنون هم شاهد این افت کمی و کیفی هستیم و استقبال نه چندان جالب  از  رقابتهای انتخابی که در استانهای مختلف برگزار می شود خود گواه بر این موضوع است بنابراین این انتظار هست فدراسیون با اعزام تیم های پایه نگذارد انگیزه های نفراتی که فعالیت می کنند از بین برود و در نهایت  اوضاع وزنه برداری از این بدتر شود.

 انتهاتی پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزنه برداري فدراسیون وزنه برداری علی مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات ۴ وزن نخست وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، با درخشش وزنه برداران کرمانی همراه شد. در رقابت‌های امروز دختران کرمانی موفق به کسب ۷ نشان طلا شدند ضمن اینکه ۳ مدال طلا نصیب استان فارس شد و ۲ طلا نیز به ایلامی‌ها رسید. نتایج چهار وزن نخست مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران که از ظهر امروز (یکشنبه شانزدهم اردیبهشت) در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزادی اسلامی واحد همدان آغار شده است به شرح زیر است:    دسته ۴۰ کیلوگرم نوجوانان    یکضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۴۴ کیلوگرم   دوضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۵۰ کیلوگرم   مجموع   زهرا پورامین (کرمان)   ۹۴ کیلوگرم    دسته ۴۵ کیلوگرم نوجوانان   یکضرب   هدیه سهراب پور پاریزی (کرمان)   ۳۸ کیلوگرم   حنانه بیژنی (ایلام)   ۳۷ کیلوگرم   پرنیا افشار (خراسان رضوی)   ۳۵ کیلوگرم   دوضرب   حنانه بیژنی (ایلام)

دیگر خبرها

  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان