Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت قهرمان سیر ایرانیان گفت: در راستای سیاست‌هایی که به درستی اتخاذ شده ما فشارها را تحمل می‌کنیم و از سایر همکارانمان در فدراسیون‌ها خواهش می‌کنیم آنها هم این همکاری را با ما بیشتر کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدمجتبی حسینی، مدیرعامل شرکت قهرمان سیر ایرانیان، درباره برنامه این شرکت درخصوص حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: شرکت قهرمان سیر ایرانیان شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری وابسته به صندوق حمایت از  قهرمانان و  پیشکسوتان ورزش کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت تنها شرکتی است که در وزارت ورزش خدمات بلیت و ویزا و تور انجام می‌دهد و اتفاق جدیدی است که در اولین ماه‌های حضور دکتر سلطانی‌فر در ورزش  ایجاد شد دلیل اصلی‌اش هم این است که وزارت ورزش جزو وزارت‌ خانه‌هایی بود که خیلی از زمان وزارت‌‌خانه شدنش نمی‌گذرد و قبلا  یک سازمان تربیت بدنی بوده یک‌سری نواقص داشته که دغدغه اصلی وزیر و مدیران صندوق حمایت این بود که بتوانند رفاهیاتی را برای  پیشکسوتان و قهرمانان و همچنین همکارانمان در وزارت ورزش ایجاد کنند که لازمه این رفاهیات اخذ فضاهای اقامتی بود که همکاران ما بتوانند از این فضای اقامتی با خانواده‌هایشان استفاده کنند و بهره‌مند شوند.

او اضافه کرد: شهرهایی مثل مشهد، منطقه شمال کشور، کیش، اصلی‌ترین جاهای سیاسی و سیاحتی را به خودشان اختصاص می‌دهند همکاران ما بتوانند ساعت‌های خوبی را با خانواده‌هایشان با یارانه‌ها و شرایط اقساط و شرایطی در حقیقت به صرفه و متفاوت با بازار در اختیار همکاران قرار بدهد و همکاران و همچنین جامعه خوب پیشکسوتان بتوانند از آن بهره‌مند شوند. در درجه دوم فدراسیون‌های ورزشی ما که تقریبا تعدادشان به 51، 52 تا هم می‌رسد یکی از دغدغه‌های اصلی‌شان تأمین بلیت‌های تورنمنت‌هایشان است این بلیت‌های تورنمنت‌ها با توجه به اعزام‌های گروهی که این دوستان دارند تقریبا یک فشار مالی سنگینی را برای فدراسیون‌ها دارد. این شرکت سعی می‌کند یک همکاری خوبی داشته باشد و این عزیزان بتوانند با ددلاین زمانی لازم و بهترین قیمت‌ها با همکاری شبانه‌روزی اعزام‌هایشان را از طریق ما انجام دهند. یعنی فدراسیونی به خاطر نبودن بلیت و به خاطر نداشتن مبلغ بلیت اعزامش به مشکل نخورد و این شرکت این خدمات را بتواند ارائه دهد و در نهایت در یک ددلاین زمانی چند ماهه تسویه حساب‌هایشان را انجام بدهند.

او در پاسخ به این سوال که تاکنون کدام یک از فدراسیون‌ها بیشترین همکاری را با این شرکت داشته است؟ توضیح داد: قطعا دکتر سلطانی‌فر و خانم فرامرزیان که بیشترین دغدغه تأمین مالی فدراسیون‌ها را دارند به فدراسیون‌ها خیلی اصرار دارند که بتوانند در حقیقت از سمت این آژانس خدمات‌شان را به عنوان پیشنهاد انجام بدهند به این دلیل که هم منافع مالی‌اش شخصی نیست و برای پیشکسوتان مجدد هزینه می‌شود و اینکه ما هیچ‌وقت به فدراسیون‌ها نه نمی‌گوییم و موظف هستیم با توجه به سیاست‌هایی که وزارت‌خانه دارد و تأمین منابع کنیم و اعزام‌هایشان را انجام دهیم. فدراسیون‌ها تا حدودی استقبال داشتند ولی بهترین فدارسیون‌هایی که تا الان با ما کار کردند، فدراسیون وزنه‌برداری، شطرنج، فوتبال، شنا، اتومبیلرانی، گلف و اسکواش و اسکی تقریبا با ما همکاری‌ خیلی خوبی دارند و دارند کار می‌کنند. بعضی از فدراسیون‌ها یا اعزام‌هایشان خیلی زیاد نیست و شاید در سال  کلا 2 بار بیشتر نباشد و به تازگی فدراسیون کاراته که از روزی که در خدمت رئیس جدیدشان هستیم استقبال کردند.

وی افزود: قطع به یقین هدف اصلی از این خریدها و این همکاری‌ها این است که گردش مالی سنگین از ورزش بیرون نرود و در خود ورزش چرخه داشته باشد و به تبع آن منافع مالی‌اش به پیشکسوتان صندوق برسد یعنی واقعا هدفی جز این نیست و همین خدمات دادن به فدراسیون‌ها با این اعزام‌های گروهی سنگین فشار خیلی بزرگی روی مدیران قهرمان سیر ایجاد می‌کند. ولی در راستای سیاست‌هایی که به درستی اتخاذ شده ما این فشار را تحمل می‌کنیم و از سایر همکارانمان در فدراسیون‌ها هم استقبال می‌کنیم و خواهش می‌کنیم آنها هم این همکاری را با ما بیشتر کنند و بتوانیم رونق گردشگری وزارت‌خانه را و شرکت قهرمان‌سیر را در جامعه ورزش ملموس‌تر و با گستردگی بیشتری داشته باشیم.

حسینی در پایان درمورد جذب اسپانسر برای شرکت نیز گفت: در حقیقت اسپانسر را قطعا همه دوست دارند ولی ما چون ددلاین زمانی که می‌خواهیم داشته باشیم برای اعزام‌ها خیلی فشرده است اسپانسرها خیلی راغب نیستند وارد این عرصه شوند. اسپانسر  بیشتر با تیم‌های ورزشی که از قابلیت دوربین برخوردار است حمایت می‌کنند چون می خواهند  مسابقه ورزشی داشته باشند که تبلیغ‌شان را از طریق تبلیغ تلویزیونی و کانال ورزش و یا هر کانال دیگری دیده شود و عملا برای اینکه بخواهند در راستای جایی که بخواهد کمکی به ورزش کند مثل آژانس ما بخواهند وارد شوند خیلی تمایل ندارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان برنا سید مجتبی حسینی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۶۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، در دیدار با سیدمجید هدایت مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور در امور صنعت، گفت: خروجی حضور مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور و این هیات از وزارت کشور در استان، منتج به تحولی در راستای جهش تولید با مشارکت مردم در استان خواهد بود.

وی افزود: استان ایلام ظرفیت‌های بسیار خوبی از جمله نفت، گاز، کشاورزی و گردشگری سلامت دارد و با توجه به این‌که نزدیک‌ترین مرز با کشور عراق است باید در این حوزه‌ها کار شود و استان نیز مورد توجه قرار گیرد.

استاندار ایلام بیان داشت: در حوزه بهره‌وری چهار حوزه اصلی گردشگری، آب نفت و گاز مورد توجه بوده است و هیجده کمیته با این چهار بخش اصلی به منظور بهره‌وری و ارتقای تولید و رشد در استان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: استان ایلام ظرفیت بسیار خوبی در حوزه نفت و گاز دارد و بخشی از این ظرفیت‌ها بالقوه و بخشی بالفعل است که باید از این ظرفیت‌ها در حوزه‌های پایین دستی و تامین خوراک صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی استان استفاده شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: یکی از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استان، پتروشیمی ایلام و شرکت ارغوان گستر است که با حضور تیم وزارت کشور در استان انتظار می‌رود هر چه زودتر این ظرفیت‌ها به نتیجه برسد و شاهد ایجاد اشتغال در استان باشیم.

وی اضافه کرد: در مهار آب‌های سطحی و جاری در سطح استان نیز لازم توجه شود و اقدامات خوبی در دولت سیزدهم انجام شده است و سد میمه از پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصدی برخوردار است. در دولت سیزدهم در مهار آب‌های سطحی اقدامات بسیار ارزشمندی شده است و آبی که مهار می‌شود در صنعت، شرب و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد

وی با اشاره به پارک پلی‌پروپیلن، گفت: به زودی تیمی وارد استان می‌شود و واگذاری زمین‌ها در منطقه آزاد در دست اقدام است که فرصت خوبی برای صادرات، اشتغال و توسعه استان است و اشتغال قابل توجهی ایجاد خواهد کرد.

بهرام‌نیا بیان داشت: فاز اول سامانه گرمسیری تکمیل شده و فاز دوم نیز در آینده تکمیل می‌شود. پتروشیمی دره‌شهر در مرحله نهایی برای آغاز کار اجرایی و پتروشیمی هلیلان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با افتتاح این طرح‌ها تحولی در حوزه اشتغال، انرژی و تولید در استان ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم ۲۳۲ واحد از تعداد ۴۷۰ واحد نیمه‌تعطیل در استان احیا و فعال شده است. تمام انرژی ما در راستای چرخیدن چرخ کارخانه‌ها و واحدهای نیمه فعال و ایجاد اشتغال در استان است.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: استان ایلام، استانی غنی است که با این همه ظرفیت و پتانسیلی که در استان وجود دارد در آینده نزدیک از استان‌های برخوردار کشور خواهد بود.

کد خبر 6088575

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • گامی نو در صنعت راهسازی/توسعه فناوری‌های قیر و آسفالت با مشارکت دانش‌بنیان‌ها