Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در اکثر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است. با توجه به سکون نسبی هوا، کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی و پُر جمعیت در حد ناسالم برای گروه‌های حساس پیش بینی شده است.

از اواخر وقت امروز در مناطقی از شمالغرب و غرب افزایش ابر و بارش پراکنده روی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا سه شنبه بارش پراکنده به تدریج بخش‌هایی از شمالغرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی و از اواخر وقت مناطقی از شمالشرق را در بر می‌گیرد. روز چهارشنبه در استان‌های واقع در نوار شرقی کشور، سواحل دریای خزر، برخی مناطق شمالغرب، ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

این وضعیت پنجشنبه در دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی و نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت. بر اساس نقشه‌های سازمان هواشناسی روز جمعه برای سواحل دریای خزر و استان اردبیل بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی شده است.

بر اساس اطلاعات هواشناسی امروز آسمان تهران آفتابی با سرعت باد ۷ تا ۱۵ کیلومتر در جهت جنوب-جنوب شرقی پیش بینی شده است. برای شب نیز وزش باد ۹ تا ۱۳ کیلومتری جهت شرقی و احتمال رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود. آسمان پایتخت برای فردا آفتابی و نیمه ابری با احتمال بارش ۶۹ درصدی و وزش باد ۱۱ تا ۲۲ کیلومتری در جهت شمال-شمالغربی پیش بینی شده است.

روز چهارشنبه و پنجشنبه نیز تهران آسمان صاف تا قسمتی ابری خواهد داشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: هواشناسی برف و باران شهر های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری

مهران چراغ پور اظهار داشت: برای امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و تگرگ پیش بینی شده است.

وی افزود: آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها و لغزندگی سطح جاده‌ها از پیامد‌های این سامانه بارشی می‌باشد.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

چراغ پور اضافه کرد: بیشترین فعالیت این سامانه بارشی برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • روز‌های بارانی و لطیف گیلان
  • پیش بینی تندباد تا پایان هفته در اصفهان
  • تداوم بارش باران در تهران؛ جوی آرام در پایان هفته برای اکثر نقاط
  • اکثر محورهای اصفهان بارانی است
  • باران میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • فارس بعد از ظهر امروز بارانی‌ می‌شود
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • پیش بینی رگبار پراکنده باران در یزد