Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در حاشیه این سفر با اشاره به اینکه این سفر با هدف بررسی مسائل و مشکلات شهرستان سروستان انجام شده است، افزود: پس از ارائه گزارش‌هایی در خصوص وجود نقطه‌ای حادثه خیز در دو راهی مومن آباد امروز عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح مومن آباد به خاوران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این پروژه با اعتباری بیش از ۱۸ میلیارد تومان کلنگ زنی شده که امیدواریم در زمان بندی مشخص شده به اتمام برسد.

نماینده عالی دولت در استان فارس در این سفر در مراسم کلنگ زنی ۶ زمین چمن حضور یافت. اعتبار اجرای این پروژه نیز ۲ ونیم میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

رحیمی همچنین از پروژه‌های در دست اجرای شهرستان سروستان از جمله مجتمع اداری، استخر ورزشی و تقاطع غیر هم سطح مقابل دانشگاه آزاد نیز بازدید کرد.

با حمایت از نخبگان به توسعه پایدار دست می یابیم

رحیمی همچنین در جلسه دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و اقتصادی شهرستان سروستان با تاکید بر لزوم حمایت از طرح‌های نوین در گره گشایی از مشکلات کشور افزود: تخریب و سیاه نمایی ها هیچ جایگاهی در نزد ما ندارد و این روش نتیجه ای برای مردم نیز ندارد.

استاندار فارس در ادامه با اشاره به شرایط اخیر کشور در حوزه اقتصاد افزود: مشکلات اقتصادی پیوست تصمیمات سیاسی است و این سلسه مراتب در جبهه های مختلف قابل ارزیابی است.

او با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم در تحلیل شرایط کشور گفت: شرایط پیچیده ای گریبان گیر کشور است و مدیریت در این ایام بسیار دشوار است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی مردم، گفت: تحریم های ظالمانه از کوچکترین تا بزرگترین آحاد جامعه را هدف گرفته است.

او با اشاره به استعدادهای قانون اساسی در آزادی عمل مردم، اظهار داشت: مردم تعیین کننده آینده سیاسی خود هستند و در این بین انتخابات سرنوشت سیاسی ما را رقم خواهد زد.

رحیمی با بیان اینکه برخی به دنبال نا امید کردن مردم از نظام و دولت هستند خاطر نشان کرد: رضایت مندی مردم سبب افزایش مشارکت سیاسی خواهد شد و ما باید تلاش کنیم تا به این مهم دست یابیم و از محل همین انتخابات کیفیت و کمیت آینده کشور رقم می‌خورد.

او، عدم توجه به وعده های پوشالی را از مهمترین آیتم های انتخاب اصلح عنوان کرد و گفت: حوزه اختیارات هر قوه معین کننده سطح توقعات و وعده های نامزدها است و در همین راستا مردم انتخاب بهتری از میان نامزدها خواهند داشت.

استاندار فارس با تاکید بر لزوم بهره گیری از توان اجرایی نخبگان شهرستان سروستان تاکید کرد: می توان از محل حمایت از نخبگان به توسعه پایدار دست یافت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار فارس کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری ،خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان در آیین کلنگ زنی نهضت ملی مسکن شهر گهرو گفت: این پروژه در ۶۷ پلاک و در ۱۳۴ واحد احداث خواهد شد.

باقری بیان کرد: شهر گهرو در شهرستان کیار واقع شده و از شهرهایی است؛ که در آن کمبود زمین نداریم. مساحت کل سایتی که به پروژه نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده است ۱۴ هکتار است که این ۱۳۴ واحد به مساحت ۱۲۹۰۰ متر مربع در فاز اول ۵ هکتاری از سایت یاد شده ساخته خواهد شد و در حال حاضر در مرحله اول تمام کسانی که واجد شرایط بودند، پوشش داده است.

وی ادامه داد: همچنین متقاضیان طرح جوانی جمعیت در همین سایت قرار دارند که پس از انجام قرعه کشی، زمین به آنها جهت ساخت واحدهای خود واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان گفت: واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر گهرو در راستای مردمی سازی بیشتر در قالب گروه‌های ساخت دو نفره ساخته خواهند شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901291

دیگر خبرها

  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم