Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال در ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان کردستان با بیان اینکه مردم کردستان بار دیگر با نه گفتن به فراخوان دشمنان این نظام صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند، اظهار داشت: با جدیت پیگیر رسیدگی به آسیب دیدگان اغتشاشات آبان ماه و بهبود وضعیت افرادی هستیم که در این ایام دچار ضرر و خسارت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آنها آمریکا، با طراحی توطئه‌های متعدد در بحث تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی، تلاش می‌کنند مردم را نسبت به نظام، دولت و حاکمیت بدبین کنند و از سوی دیگر ضد انقلاب و عوامل داخلی آنها نیز فعال هستند و این امر مسئولیت ما را دو چندان می‌کند تا ناامیدی که دشمن به دنبال آن است را با مشارکت مردم به امید و نشاط تبدیل کنیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کردستان ادامه داد: باید گوش شنوایی برای مشکلات و دغدغه‌های مطرح شده از سوی مردم داشته باشیم و با اطلاع رسانی در خصوص اقدامات و خدمات دولت و نظام اسلامی در منطقه، فضای نشاط و امید را ایجاد کنیم.

خوش اقبال به در پیش بودن ایام دهه فجر و تلاش برای معرفی خدمات نظام اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به پیش رو بودن انتخابات در اسفند ماه و نظر به مشکلات اقتصادی کشور، باید تلاش کنیم با برنامه ریزی مناسب دهه فجر امسال با شکوه تر از سنوات گذشته برگزار شود.

وی با یادآوری در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مشارکت مردم را موجب یاس دشمنان دانست و بیان کرد: مردم نشان داده‌اند همیشه با نظام و انقلاب همراه هستند اما ما هم باید تلاش کنیم در راستای حل مشکلات مالی، اقتصادی و معیشتی مردم گام برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: همه دستگاه‌های استان در راستای رفع مشکلاتی که مردم با آن دست به گریبان هستند تلاش مضاعف دارند و ما هم به عنوان کسانی که در عرصه اطلاع رسانی فعالیت داریم، تلاش می‌کنیم شائبه‌هایی که توسط دشمنان انقلاب ایجاد می‌شود و مردم را نسبت به مسئولان بدبین می‌کند را با ورود به موقع و اطلاع رسانی صحیح خنثی کنیم.

خوش اقبال اظهار داشت: دشمنان انقلاب در کنار هم قرار گرفته تا مردم را نسبت به انتخابات و جایگاه مجلس ناامید کنند لذا به مردم، کاندیداها و مقامات ارشد کشور اطمینان می‌دهیم مجموعه دست اندرکار انتخابات در این استان تلاش دارند انتخاباتی سالم با رعایت اصل بی طرفی در کردستان برگزار شود.

وی ضمن دعوت از اهالی رسانه برای همکاری در ایجاد فضای شور و نشاط در برگزاری انتخابات، افزود: مشارکت پرشور می‌تواند به ایجاد امنیت پایدار کمک کند تا مردم نیز با انتخاب خوب، در آینده مجلسی قدرتمندتر تشکیل شود تا با تدبیر بیشتر در راستای حل و فصل مشکلات مردم بکوشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به فرا رسیدن حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، از رسانه‌ها، احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی و اقشار مردم خواست با حضور خود در این مراسم بار دیگر دشمن را در رسیدن به اهدافش نا امید کنند.

کد خبر 4810919

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان بصیرت افزایی بوشهر 9 دی آلودگی هوا ایلام خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین شهرکرد بیرجند شیراز گرگان تعطیلی مدارس مشهد استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان محب مهر پلمب نشده است

به گزارش جام جم آنلاین، ساعاتی پیش تصاویری در فضای مجازی منتشر و در توضیح آن ادعا شده بود که بیمارستان محب مهر در شمال تهران به دلیل کشف حجاب پلمب شده است. در پی این ادعا اما مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت موصوع را تکذیب و اعلام کرد:‌ «درپی انتشار فیلم  پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند که این موضوع کذب است. اصل ماجرا این است که پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد که دو بیمارستان محب مهر و هاشمی‌نژاد دارای یک در مشترک هستند و همین موضوع سبب اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور، نرده‌گذاری و پلمب این در شده است.»

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه «فعالیت هر دو بیمارستان در حال انجام است»، آمده است:‌ «هر بیمارستان در ورودی مجزایی هم دارد که برای تردد مراجعین است.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس همچنین در پایان تاکید کرده که «پلیس هرگونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و آن تکذیب می‌کند. از مردم نیز درخواست می‌شود تا اخبار را از  رسانه‌های رسمی کشور پیگیری کنند.»

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟