Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان با ارائه بسته تشویقی در تراکم‌های مسکونی از متقاضیان ساخت و ساز حمایت می‌کند.

نادر آخوندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امسال برخلاف سال‌های گذشته بسته تشویقی ویژگی خاصی دارد و سمت و سوی آن تقسیط بلند مدت برای پرداخت هزینه‌های مربوط به پروانه ساختمانی برای متقاضیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سال‌های گذشته بیشتر بر روی تخفیف بسته‌های تشویقی تمرکز شده بود، اما در این دوره با توجه به درخواست انجمن انبوه‌سازان و شهروندان شرایط ویژه برای اقساط بلند مدت مطرح، بررسی و در شورای اسلامی شهر مورد تصویب قرار گرفت.

مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای متقاضیان دریافت پروانه ساختمانی که بنا به دلایلی نقدینگی کم دارند، شرایطی فراهم شده تا علاوه بر دریافت تخفیف از امکان پرداخت به صورت اقساط بلند مدت نیز بهره‌مند شوند تا از تقدینگی خود برای آغاز پروژه ساخت و ساز استفاده کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس برای شهروندانی که تا سقف پنج میلیارد تومان متقاضی دریافت پروانه ساختمانی باشند تا ۲۴ درصد تخفیف، برای پروانه بالاتر از مبلغ پنج میلیارد تومان (تا ۱۰ میلیارد تومان)، ۲۷ درصد تخفیف و چنانچه پروژه سنگین و فراتر از ۱۰ میلیارد تومان بود ما به التفاوت آن تا ۳۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

آخوندی اظهارکرد: اگر متقاضیان ساخت و ساز برای پرداخت هزینه‌های مربوط به پروانه ساختمانی درخواست استفاده از شرایط اقساط را داشته باشند، بر اساس کل مبلغ ۲۰ درصد تخفیف دریافت خواهند کرد، البته بستگی به میزان پرداخت نقدینگی دارد؛ به عنوان مثال اگر ۳۰ درصد نقدینگی پرداخت شود، علاوه بر برخورداری از ۲۰ درصد تخیفیف،۳۰ درصد مبلغ را نقد و مابقی مبلغ را در شش قسط پرداخت می‌کنند که ترکیبی از ۲۰ درصد تخفیف و تقسیط است.

وی گفت: شهروندان برای آگاهی هر چه بیشتر از بسته تشویقی در تراکم‌های مسکونی می توانند از طریق مراجعه به پرتال شهرداری اصفهان به نشانی www.isfahan.ir یا به شهرداری محل سکونت همچنین تماس با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ اقدام کنند.

کد خبر 403295

منبع: ایمنا

کلیدواژه: درآمد پايدار شهری بسته تشویقی ساخت و ساز شهروند شهرداری اصفهان شهر کلانشهر ساخت و ساز شهر پروانه ساختماني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حسین زنجیرانی فراهانی، مدیر کل راه و شهرسازی قم در پنجمین جلسه شورای مسکن استان، گفت: طرح جامع شهرک سوم پرنیان از سوی کمیته فنی شورای عالی شهرسازی ابلاغ و پیش پروانه این شهرک توسط ستاد شهرک سازی اخذ شد.

وی افزود: با اخذ اسناد تفکیکی این شهرک، پیش بینی می‌شود واگذاری زمین‌های پرنیان ۳ ظرف ۵ ماه آینده به متقاضیان طرح جوانی جمعیت و متقاضیان عادی انجام شود.

در چارچوب واگذاری زمین به متقاضیان عادی ۳۰۰ متر و به متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی ۲۰۰ متر زمین اعطا می‌شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد تامین برق کارگاهی برای بخش اول شرکت‌های سایت پرنیان به سرعت انجام شود.

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم هم در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش مسئولان استان در جهت پیشرفت مطلوب ساخت مسکن در قم گفت: پیشرفت مطلوب در این حوزه را مرهون تلاش شبانه روزی و مستمر دستگاه‌هایی هستیم که در راه خدمت به مردم، اقدام جهادی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

وی افزود: در حوزه ساخت مسکن، مکلف به ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی بودیم، اما با تلاش‌های صورت گرفته این رقم را تا ۷۱ هزار واحد تا دو سال آینده رسانده ایم.

استاندار همچنین با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی بانک‌ها در ارائه تسهیلات به پیمانکاران، بر لزوم همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر بانک‌ها در جهت شتاب دادن به طرح نهضت ملی مسکن در قم تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • آسمان غرب موفق نبود/ شیرودی: درجه تشویقی‌ام را پس بگیرید
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود