Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در متن پیام محمد پورداود، مدیر کل اموزش و پرورش استان همدان به مناسبت سالروز ۹ دی آمده است: تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که سه عنصر رهبری، ایمان و حضور حماسی مردم به عنوان عوامل اصلی پیروزی انقلاب و اقتدار نظام، باعث شده که ایران اسلامی امروزه به عنوان تأثیرگذارترین کشور در منطقه و بلکه جهان مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ دی که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است، یادآور حماسه حضور دیگری از ملت غیور و انقلابی ایران است که در راستای دفاع از ارزش‌های دینی و ملی خود و حمایت از ولایت فقیه، میراث گران‌بهای امام راحل (ره) منسجم و یکپارچه به صحنه آمدند.

این حماسه بزرگ که دشمنان قسم خورده نظام را در تعدی به ارزش‌های دینی و اعتقادی مردم ناکام ساخت و باعث تحکیم پایه‌های نظام اسلامی گردید، برگ‌های زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی هستند که برای همیشه ماندگار خواهند بود.

امروز ملت بزرگ ایران اسلامی در گام دوم انقلاب مثل همیشه منسجم و یکپارچه با هدایت‌های مقام معظم رهبری در مسیر اهداف و آرمان‌های بلند امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهدای والامقام در حرکت است تا به قله‌های پیشرفت و تعالی دست یابد.

ما هم باگرامیداشت این روز بزرگ و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم، عزت و سربلندی ملت ایران و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی و توفیق روزافزون دولت تدبیر و امید را از خداوند متعال مسألت داریم.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حماسه 9 دی وزارت اموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، متن کامل پیام خسرو شهبازی به شرح زیر می‌باشد:
۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد فرهیخته حوزه و دانشگاه شهید مطهری بزرگ معلم انقلاب شکوهمند اسلامی است و چه زیبا این روز به عنوان روز بزرگداشت معلم نامگذاری شده است.
بی تردید در سالی که عنوان جهش تولید بر پیشانی دارد، وظیفه و نقش مهم و اثرگذار معلمان در تولید دانش باید به شایستگی تبیین و بازآفرینی شود و در ایامی که به نام زحمتکش‌ترین و موثرترین شهروندان جامعه مزین شده، بر ما است تا قدر و منزلت آنان را بیش از پیش ارج نهیم. موجودی که امام راحل (ره) با ظرافت و نکته سنجی تمام شغل ایشان را در برابر با شغل انبیا دانسته اند.
با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش‌ازپیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخار فراهم کنند. بر خود وظیفه می‌دانم فرا رسیدن روز معلم را خدمت تمامی فرهیختگان و معلمان دلسوز استان بویژه به همسران معلم همکارانم درخانواده بزرگ جهادکشاورزی استان که با پرورش فرزندان ما پایه‌های ساخته شدن ایرانی آباد و سرافراز را بنا می‌نهند تبریک گفته، توفیقات روز افزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستانی به دیدار مقام معظم رهبری اعزام شدند
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»