Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:29:05 GMT

مدافع تراکتور در کمیته انضباطی

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۷۶۸۰

مدافع تراکتور در کمیته انضباطی

تکلیف مدافع تراکتور این هفته مشخص می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیداحمد موسوی مدافع تیم تراکتور در تمرین پیش از بازی تیمش برابر شهر خودرو مشهد با سرمربی تیم مشکل پیدا کرده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

وی در 2 بازی تراکتور با شهر خودرو مشهد و پیکان تهران در لیست تیم تراکتور حضور نداشته و از حضور در تمرینات تیم تراکتور منع شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تصمیم میرمعصوم سهرابی سرپرست باشگاه تراکتور، برای جلوگیری از ایجاد حاشیه برای تیم تراکتور، جلسه کمیته انضباطی در مورد موسوی به بعد از بازی با پیکان موکول گردیده و قرار است چهارشنبه این هفته با حضور ساکت الهامی و سیداحمد موسوی این جلسه برگزار و در نهایت تصمیم برای این مدافع تیم تراکتور برای جدایی و یا ماندن وی اتخاذ گردد.

سیداحمد موسوی سال گذشته در تیم ماشین‌سازی حضور داشته و ابتدای این فصل به تیم تراکتور پیوست.

انتهای پیام/10/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته انضباطی تراکتور تبریز مشهد سیداحمد موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات جنجالی عبدالله ویسی پس از تساوی برابر آلومینیوم، برای این سرمربی گران تمام شد. سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی گفت: ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

او در ادامه گفت: حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.

حالا این اظهارات باعث شده تا کمیته انضباطی از او دعوت به عمل آورد. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک،به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی