Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته پیام درفشان وکیل «فاطمه خویشوند» معروف به سحر تبر از شاخ‌های اینستاگرامی اعلام کرد: در کیفرخواست صادر شده از سوی دادسرای ارشاد، معاونت در افساد فی‌الارض، تشویق به فساد از طریق تشویق جوانان به اباحه‌گری، توهین به مقدسات از طریق توهین به حجاب و تحصیل مال نامشروع به فاطمه خویشوند تفهیم شده است.

سحر تبر یا فاطمه خویشوند، دختری متولد ۲۶ خرداد سال ۱۳۸۰ است، وی  تا سوم راهنمایی بیشتر درس نخوانده و طبق آن چه در برنامه ۲۰:۳۰ پخش شد، پدر و مادرش از هم جدا شده‌اند و با مادرش زندگی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرت «فاطمه خویشوند» به خاطر عکس‌ها و فیلم‌های عجیب و غریبی است که از خود در اینستاگرام منتشر می‌کرد و سحر تبر نامی است که او برای خود در اینستاگرام برگزید. در تصاویر سحر تبر گریم، فتوشاپ و عمل‌ جراحی مشهود است؛ آن هم اعمال جراحی نامتعارفی که توسط یک پزشک جراحی زیبایی انجام شده و او از یک جایی به بعد فهمید با داشتن یک چهره عجیب و غریب و کارهایی همچون رفتن داخل سطل آشغال می‌تواند فالوئر یا دنبال کننده جذب کند و همین فالوئرها باعث شد خیل زیاد سفارش برای تبلیغ محصولات و افراد با رقم‌های بالا به سوی او روانه شود.

تصاویر سحر تبر در اینستاگرام روز به روز عجیب‌تر و ترسناک‌تر می‌شد و برای این که عجیب‌تر هم به نظر برسد اقدام به گریم‌های آن چنانی می‌کرد و بیش از پیش خود را ترسناک نشان می‌داد.

۳۰ آبان ماه پس از دستگیری فاطمه خویشوند با نام مستعار سحر تبر، در بخش خبری ۲۰:۳۰ شبکه دوم سیما در برنامه‌ای با عنوان «صریح درباره فرهنگ»، اعتراف‌های وی ضمن ابراز ندامت از اقداماتش پخش شد که بازخوردهای فراوانی نیز در شبکه‌های اجتماعی و افکار عمومی داشت. 

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GcR برچسب ها: فساد فی الارض ، اینفلوئنسر ، اینستاگرام ، سحر تبر

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: فساد فی الارض اینفلوئنسر اینستاگرام سحر تبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو

دریافت 15 MB کد خبر 847017 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - اینستاگرام فراجا

دیگر خبرها

  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • عکس| جدیدترین پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی در حرم امام رضا(ع)
  • واکنش به حکم اعدام توماج صالحی؛ خوانندگی و افساد فی الارض!
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • توماج صالحی به اتهام فسادفی‌الارض به اعدام محکوم شد
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی