Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به همت خیرین کشوری با برپایی مراسم گلریزانی تعداد ۱۴ نفر از بدهکاران مالی غیرعمدی که در شمار قدیمی‌ترین مددجویان استان کهگیلویه و بویر احمد بودند از بند رهایی یافتند. تاریخ انتشار: 09:14 - 09 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۱۴۳۵ به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، آیین معنوی آزادی زندانیان نیازمند با حضور حجت‌الاسلام حکمت‌علی مظفری معاون قضایی رئیس قوه قضائیه و رئیس مرکز شورا‌های حل اختلاف کشور، حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان انتظامی و قضایی کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویر احمد در ابتدای این مراسم با تقدیر از حمایت‌های خالصانه مردم در راستای حبس‌زدایی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۸۹ زندانی غیرعمد از سطح زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند.

وی افزود: بدهی این افراد رقمی بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال بود که با مداخله شورا‌های حل اختلاف و کمیته‌های صلح و سازش ستاد دیه بیش از ۵۰ درصد از اصل بدهی در قالب گذشت از محکومٌ‌به کسر شد.

عضو هیات امناء ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار کرد: کهگیلویه و بویر احمد در حال حاضر با وجود جمعیت کم، اما متاسفانه نزدیک به ۷۶۰ زندانی جرایم غیرعمد دارد که ۲۰ نفر این افراد را هم زنان شامل می‌شوند. آماری که طبق اطلاعات ارایه شده از سوی روابط عمومی ستاد دیه مرکز این رقم در فهرست مربوط به بیشترین زندانیان غیرعمد رتبه نه کشوری را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: ۷۵۲ زندانی در کهگیلویه و بویراحمد به آغوش خانواده بازگشتند
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ستاد دیه ستاددیه کشور خیرین آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی