Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور باشگاههای اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت : اولین همایش بزرگ مدیران باشگاهها و اماکن ورزشی استان فارس در شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، بیژن احمدپور در تشریح برگزاری این همایش با بیان اینکه هدف اصلی آن بالا بردن سطح آگاهی مدیران و موسسان باشگاهها و اماکن ورزشی در زمینه های مختلف و همچنین یکی از اهداف شعار سال 98 می باشد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار روابط عمومی گفت : این همایش که برای اولین بار با شعار پیش بسوی ایران فعال در روز چهارشنبه 18 دیماه سال جاری در مجتمع سینا و صدرا واقع در خیابان نشاط برگزار می گردد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رئیس امور باشگاههای اداره کل ورزش و جوانان درباره نحو عضویت علاقمندان در این همایش به خبرنگار روابط عمومی گفت : افرادی که مایل به حضور در این همایش هستند میتوانند با شماره تلفن 0917176556 جهت ثبت نام تماس حاصل نمایند . وی در ادامه گفت : همه مدیران و مسوولان باشگاههای ورزشی و کلیه همکاران اداری که درمرکز استان و شهرستانها مشغول فعالیت و بعضا مسئولیتی به عهده دارند باید درباره مسائل حقوقی ، بهداشت محیط ، روش های تمرینی ، مدیریت و سایر موارد اطلاعات و آشنایی کافی داشته باشند زیرا این موضوعات یکی از اصول اولیه باشگاه داری است به همین منظور، با هماهنگی معاونت توسعه قهرمانی و گروه ورزش های همگانی استان ، این همایش ارزشمند در سطح بسیار خوبی برگزار می شود که نتایج مطلوب آن متعاقبا اعلام خواهد شد. احمدپور در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به اینکه استان فارس و شهر شیراز جزء پنج شهر کلان و بزرگ کشور محسوب می شود اظهار داشت : یکی از اهداف اداره کل درچشم انداز 1402 که به تصویب هم رسیده ، تاسیس تعداد باشگاهها به مرز بالای 1000 باشگاه می باشد که خوشبختانه در سال 97 این امرمحقق گردید و در سال 98 شعارما در کمسیون ماده 5 سلامت باشگاهها و نحوه ارائه خدمات بهتر به مردم تعریف گردیده است و از ابتدای سال این اقدام عملی گردید که تاکنون نتایج مطلوبی داشته است و برگزاری این همایش شعار سال تلقی می شود . رئیس امور باشگاههای استان با بیان اینکه تاکنون استقبال خوبی از این همایش گردیده است اعلام داشت : برای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه خوب و ارزشمند ، از اساتید برجسته استانی و کشوری دعوت کرده ایم در این همایش حضور داشته باشند و از همه همکاران خود تقاضا دارم برای به روز کردن سطح اطلاعات خود حتما در این همایش شرکت نمایند . وی در پایان از معاونت توسعه قهرمانی ، شهرداری شیراز ، معاونت بهداشت استان ، فدراسیون ورزشهای همگانی و هیات فارس ، کمیته آمادگی جسمانی و روش های تمرینی استان تشکر و قدردانی کرد .

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده سپاه سروستان گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی، اردوی جهادی سلامت ، ۲۱ و ۲۸ اردیبهشت در بیمارستان شهدای سروستان برگزار می‌شود.
مباشری افزود: در این اردو، ۱۵ پزشک در زمینه‌های قلب و عروق، ریه، آسم و آلرژی، جراح گوش، حلق و بینی، جراح چشم، دندانپزشکی، زنان و زایمان، مغز و اعصاب و ستون فقرات، تغذیه، اعصاب و روان، رادیولوژی، کودکان، طب اورژانس، خون و آنکولوژی به بیماران خدمات رایگان ارایه می‌کنند.
فرمانده سپاه سروستان بیان کرد: این اردو به همت گروه جهادی بوعلی سینا و با همکاری شبکه بهداشت و درمان در سروستان برگزار می‌شود.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس و در فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم