Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین ابراهیمی با بیان اینکه مردم اجازه فرصت‌طلبی به منافقان نمی‌دهند، گفت: 9 دی‌ماه در تقویم کشور ما به‌عنوان یوم‌الله به حساب می‌آید، چراکه دشمنان قصد داشتند نظام را تغییر دهند و در همین شرایط بود که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم توطئه‌ها خنثی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین ابراهیمی، تولیت حوزه علمیه ثقلین تهران در مراسمی که با حضور علمای خراسان، یکشنبه، هشتم دی‌ماه در مسجد باب‌‌الحوائج(ع) تهران برگزار شد، گفت: 9 دی‌ماه در تقویم کشور ما به‌عنوان یوم‌الله به حساب می‌آید چراکه دشمنان خارجی قصد داشتند نظام را تغییر دهند و در همین شرایط بود که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم، توطئه‌ها خنثی شد؛ در روایاتی که از ائمه(ع) دیده‌ام اشاره شده است که بعد از فتنه‌های مختلف شرایط کشور به ظهور حضرت بقیة‌الله(عج) منجر خواهد شد.
وی ادامه داد: امسال با توجه به اتفاقات پیش آمده در آبان‌ماه که باز هم کشورهای آمریکا، سعودی و امارات نقش اساسی را در‌ آن داشتند، مردم بینی دشمنان را به خاک مالیدند و اجازه فرصت‌طلبی را به منافقان ندادند.
عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به دشمنی‌ها مکرر دیگر کشورها، گفت: طبق فرموده امام راحل(ره) اگر دیدید روزگاری دشمنان‌تان به شما بدگویی می‌کنند این نشان از تأثیرگذاری شما است؛ به بیان دیگر هر کسی دارای شخصیت والایی باشد علیه او برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام خواهند داد و این کار در دوره کنونی به‌طور آشکاری علیه روحانیون در‌ حال انجام است.
وی افزود: به‌عنوان خبر خرسند‌کننده لازم است عرض کنم طبق دستور رهبر معظم انقلاب، سازمان اوقاف و امور خیریه کشور موظف شده است تا هزینه‌های لازمه در جهت تأمین امور حوزه‌های علمیه را به عهده بگیرد و لذا از این بابت باید قدردان ایشان بود.
حجت‌الاسلام ابراهیمی، موعظه را نیاز اصلی روحانیون دانست و بیان کرد: هر کسی در هر رتبه و مقامی نیازمند نکته‌های اخلاقی و تربیتی است که از آن به‌عنوان موعظه تعبیر می‌کنند؛ نیازمندی به موعظه جزء سیره دائمی بزرگان بوده است، چنان که حجت‌الاسلام محمدی‌ گلپایگانی می‌گفتند بعضی از مراجع بزرگ ما به حضور‌ عده‌ای از اهل کلام می‌رفتند و درخواست بیان نکته اخلاقی داشتند.
وی ادامه داد: بنده در محضر آیت‌الله مشکینی(ره) در مشهد مکاسب می‌خواندم، روزی خود ایشان فرمودند در روایت آمده است «حضرت یحیی بن زکریا(ع) در‌ میدان شهر وقتی با صحنه‌ای مواجه شد که در آن حد شرعی را بر مرد زناکاری جاری می‌کردند جلو رفت و از او طلب موعظه کرد و آن مرد به حضرت گفت هیج‌گاه زنا نکن چراکه در مقابل دیدگان مردم خجالت‌زده و رسوا خواهی شد». پیامبری با آن مقام خود را نیازمند موعظه شخصی زناکار دانسته است که این کار درسی بزرگ برای ما دارد. محمد ایمانی‌مهر انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مردم رهنمودهای رهبری توطئه دشمنان 9 دی ماه ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، امام جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی و کاهش هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در قم بستری و تحت درمان است.

آیت‌الله طه‌محمدی در فروردین ماه امسال در راه بازگشت از سفر مشهد مقدس دچار سانحه رانندگی شد که در این حادثه همسر ایشان فوت کرد.

در آن زمان آیت‌الله محمدی با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، اما پس از مدتی، پزشکان متوجه وجود لخته خون در مغز وی شدند که منجر به انجام جراحی در بیمارستانی در تهران شد، پس از عمل جراحی وی از بیمارستان مرخص و حال ایشان رو به بهبودی رفت.

اما متاسفانه در هفته گذشته آیت‌الله محمدی دچار سکته و خونریزی مغزی شده که منجر به بستری ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استان قم شده است.

بنابر اعلام پزشکان، اکنون هوشیاری آیت‌الله محمدی در سطح پایین است و تغییری نسبت به روزهای قبل نداشته است.

با توجه به اوضاع امام‌ جمعه سابق همدان، از مردم تقاضا داریم برای سلامتی و بهبودی ایشان دعا کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902096

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم