Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضایی صبح دوشنبه در نشست شورای اداری جزیره خارگ اظهار داشت: حماسه ۹ دی همراه با بصیرت افزایی و دشمن شناسی بود، مردم قدرشناس ایران اسلامی با بصیرتی که از خود نشان دادند از نفوذ دشمن جلوگیری کردند.

وی تصریح کرد: به برکت رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و حضور مقتدرانه مردم ولایت مدار ایران اسلامی، شاهد افول و استیصال استکبار جهانی در برابر اقتدار ایران اسلامی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی خاطرنشان کرد: انتخابات در ایران اسلامی نماد جمهوریت بوده که همگان باید تلاش کنیم تا حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات صورت پذیرد، تحرکات انتخاباتی در بخش ویژه خارگ به صورت ویژه رصد و مطمئناً با تخلفات انتخاباتی برخورد قانونی خواهد شد.

وی بیان کرد: خارگ به عنوان یکی از مراکز صنعتی و اقتصادی ایران اسلامی در حوزه رونق تولید نقش بسزایی به ویژه در حوزه فلات قاره و صنعت پتروشیمی ایفا کرده است.

رضایی تصریح کرد: باهمت جهادی تلاشگران عرصه فلات قاره و پتروشیمی شاهد افتتاح یک پروژه ملی بودیم که مطمئناً باعث رونق تولید و خودکفایی این صنایع در جزیره خارگ خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حوزه توسعه برق پایدار جزیره جلسات خوبی با شرکت توزیع برگزارشده است افزود: تبدیل شبکه هوایی به شبکه زمینی یکی از خواسته‌های به حق اهالی شریف جزیره خارگ است که باتدبیر و برنامه‌ریزی صورت گرفته به زودی این پروژه زیرساختی عملیاتی خواهد شد.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه دولت در بخش ویژه خارگ برای رفع مسائل زیرساختی عزمی جدی دارد بیان کرد: خوشبختانه در سال گذشته جزیره خارگ کمترین قطعی برق را در استان بوشهر برخوردار بود که نشان از عزم دولت در بخش ویژه خارگ برای رفع مسائل زیرساختی است و این پایان راه توسعه در جزیره خارگ نخواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای جزیره خارگ تصریح کرد: خارگ مقاوم به تعداد روزهای مورد هدف دشمن بعثی قرارگرفته است، مردمان صبور این جزیره لحظه‌ای دست از مقاومت و پایداری از کیان جزیره خارگ برنداشته‌اند.

رضایی اضافه کرد: ۱۸ دی‌ماه سال جاری با حضور فرمانده هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار امیرعلی حاجی‌زاده اجلاسیه شهدای جزیره مقاوم خارگ برگزار خواهد شد.

وی ضمن تشکر از دشت اندر کاران اجلاسیه شهدای جزیره خارگ افزود: هم‌دلی و هم‌افزایی مسئولین بخش ویژه خارگ در ثمر نشستن این اجلاسیه مثال‌زدنی است.

بخشدار ویژه خارگ تکریم ارباب‌رجوع و خدمت صادقانه به اهالی شریف خارگ را وظیفه مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی بهتر و دیدار چهره به چهره با مردم توسط مدیران بخش ویژه خارگ صورت پذیرد.

کد خبر 4810949

منبع: مهر

کلیدواژه: رضائي محمود رضایی 9 دی یادواره شهدا بوشهر استانداری بوشهر بوشهر 9 دی ایلام آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین بیرجند شهرکرد شیراز گرگان مشهد تعطیلی مدارس استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محمد مهدی طهرانچی در حاشیه اجلاسیه افق تحول دانشگاه ۲ در چالوس در مورد افزایش حقوق هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با بیان اینکه دولت امسال افزایش حقوق ۲۰ درصدی برای اعضای هیات علمی در نظر گرفته است، گفت: جلسه شورای معاونین دانشگاه برگزار شد و در حال آماده سازی لایحه‌ای برای هیئت امنا هستیم که ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش حقوق دانشگاه آزاد رقم بخورد.

محمد مهدی طهرانچی افزود: آینده آموزش عالی در گرو توجه به حرکت‌هایی است که امروز در قالب انتخاب رشته رخ می‌دهد و آینده کشور را رقم می‌زند.

او ادامه داد: ۱۲۰ هزار نفر هفته گذشته در رشته ریاضی، شش برابر این تعداد در رشته تجربی و سه برابر در دیگر رشته‌ها شرکت کردند که حکایت از ناهنجاری در انتخاب رشته در بین دانش آموزان دارد و اگر این موضوع عالمانه هدایت نشود می‌تواند آینده کشور را به خطر بیندازد.

رئیس دانشگاه آزاد کشور گفت: دانش آموزان بر اساس دریافت خودشان انتخاب رشته می‌کنند، اما دانشگاهیان باید علل این انتخاب و توزیع نامتوازن را بررسی کنند که امروز در این اجلاسیه در حوزه علوم اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و مسائل جدی هم مطرح شد

طهرانچی با بیان اینکه کشور در یک جنگ ترکیبی قرار گرفته است و هنر و رسانه در این جنگ، نقش جدی را بازی می‌کنند، افزود: جامعه شناسی و مخاطب شناسی در هنر و رسانه جایگاه بسیار مهمی دارد که این موضوع از سوی بیش از ۷۰ جامعه شناس از دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور در این اجلاسیه پرداخته شد.

در این اجلاسیه مدیران و هیأت‌های علوم اجتماعی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور به مباحثی پیرامون رفتار اجتماعی دانشجویان و دانش آموزان و داوطلبان آموزشی پرداختند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اندیشه معلمان چراغ راه آیندگان است
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی