Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمان با اشاره به اینکه فیلم مستند شخصیت ناظم‌الاطباء تهیه شده است گفت: مقبره ناظم‌الاطباء کرمانی در تهران بازسازی می‌شود. ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا علیزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز 9 دی اظهار داشت: همایش میرزا علی‌اکبرخان نفیسی از مفاخر کرمانی هفته آینده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای به معرفی و تکریم مفاخر استان کرمان شده است گفت: از سال 94 انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان فعالیت خود را آغاز کرده است و یکی از نتایج این انجمن برگزاری همایش ناظم‌الاطبای کرمانی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه کمیته علمی انجمن در دوره جدید تشکیل و تاکنون 38 جلسه کمیته علمی تشکیل شده است افزود: تا سال 94 کمیته علمی ترکیب مختلفی داشت اما خروجی مشخصی نداشت و اجماعی بر موضوعات نبود.

جشنوار ملی موسیقی نواحی در کرمان برگزار می‌شودهمایش بین‌المللی پیامبر اعظم (ص) در کرمان برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه ترکیب جدید کمیته علمی انجمن تشکیل شد و ترکیب کاملا علمی و دانشگاهی است گفت: 23 عنوان کتاب از مفاخر استان چاپ شده است و از نتایج تشکیل کمیته علمی انجمن است.

علیزاده با یادآوری اینکه در سال 77 همایش ملا بمانعلی راجی کرمانی برگزار شده است افزود: همایش شمس‌الدین محمد بردسیری نیز در سال 77 و در سال 83 همایش ابوحامد کرمانی نیز برگزار و همایش بزرگداشت خواجوی کرمانی نیز تشکیل شده است.

وی بیان کرد: از سال 95 در دور جدید کمیته علمی 27 جلد کتاب مفاخر استان کرمان چاپ شده است که در همایش ناظم‌الاطبای کرمانی از پنج عنوان کتاب مربوط به شخصیت این مفاخر کرمانی رونمایی می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه در کمیته علمی انجمن مفاخر بحث‌های متعددی بود که کدام یک از مفاخر کرمان را انتخاب کنند عنوان کرد: 27 نفر از مفاخر کرمانی شناسایی شدند و در نهایت به ناظم‌الاطبای کرمانی رسیدند.

وی با بیان اینکه تصویب برگزاری این همایش در 6 اسفند 96 انجام و تقسیم کارها انجام شده است گفت: در بخش اجرایی نام‌گذاری یکی از خیابان‌های کرمان واقع در بلوار جمهوری به ناظم‌الاطبای کرمانی انجام و سردیس ناظم الاطباء نیز در همین خیابان نصب می‌شود.

علیزاده با عنوان اینکه فیلم مستند شخصیت ناظم‌الاطباء نیز تهیه شده است افزود: بازسازی مقبره ناظم‌الاطباء در تهران نیز در برنامه است و رایزنی‌هایی با صدا و سیما شده است تا فیلم بلند یا سریال زندگی ناظم‌الاطبای کرمانی ساخته شود.

به گزارش تسنیم همایش ناظم‌الاطباء کرمانی در روز 14 دی‌ماه جاری در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان گفت: تمام ظرفیت رسانه‌ای استان کرمان برای پوشش بیست و یکمین همایش پیرغلامان حسینی پای کار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، احمد علیرمضانی رئیس کمیته رسانه، اطلاع‌رسانی و فضای مجازی استان کرمان عصر امروز در نخستین نشست کمیته اطلاع‌رسانی بیست و یکمین همایش بین‌المللی پیرغلامان حسینی که در صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار شد، اظهار داشت: کرمان افتخار میزبانی بیست و یکمین همایش بین‌المللی پیرغلامان حسینی را دارد.

وی با بیان اینکه کمیته اسکان، پشتیبانی و کمیته اطلاع‌رسانی از مهمترین کمیته‌های این همایش است، گفت: استان کرمان هیئت‌های بزرگی دارد و باید از تمام ظرفیت‌های هیئت‌های بزرگ و به‌نام استان استفاده کرد تا پیرغلامان بتوانند به‌خصوص در هیئت‌های بزرگ خانگی و خانه‌های حسینی برنامه اجرا کنند.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان با اشاره به اینکه باید برای بیش از 40 برنامه از امروز، برنامه‌ریزی داشته و ظرفیت‌سنجی کنیم، بیان کرد: مطبوعات و خبرگزاری‌هایی که در مسائل مذهبی به صورت تخصصی کار می‌کنند باید پای کار باشند تا بتوان به بهترین نحو این همایش را پوشش داد.

وی با اشاره اینکه هیئت‌های شاخص استان کرمان باید شناسایی و تا چند روز آینده معرفی شوند، افزود: هر چه سریع‌تر باید با ساخت کلیپ‌های ویدئویی ویژه اطلاع‌رسانی را شروع کنیم و تمام ظرفیت رسانه‌ای استان کرمان برای پوشش همایش پیرغلامان حسینی پای کار است.

علیرمضانی افزود: در تلویزیون نیز از تمام ظرفیت‌های خود برای معرفی و پوشش بیست و یکمین همایش بین‌المللی پیرغلامان حسینی در شبکه‌های مختلف سراسری استفاده کرده و برای آن برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه فضاسازی شهری و محیطی متناسب با برگزاری این همایش باید به نحو احسن انجام شود، بیان کرد: همایش پیرغلامان برای ما مهم است و برکات وجود امام حسین علیه السلام و این برنامه هم شامل حال همه می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان با اشاره به اینکه مهمترین رکن اجلاس برای خروجی کار، بهترین شکل اطلاع‌رسانی کردن کار است و باید هم‌افزایی با کمیته اطلاع‌رسانی داشت، افزود: فضای مجازی خیلی مهم است و باید کلیپ و برنامه‌های زیبا با هشتگ‌های واحد ساخته و در فضای مجازی منتشر شود تا گستره انتشار وسیع‌تر شود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • ما جز با رعیتِ خود دیگر با کسی جنگ نداریم!
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد
  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید