Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: 3 داعشی که قصد حمله به ایست بازرسی بسیج در آبادان را داشتند از سوی نیروهای بسیج هدف گلوله قرار گرفتند.

به گزارش رکنا،  شب گذشته جنب دانشگاه آزاد آبادان 3 داعشی سوار بر پراید سفید رنگ که قصد حمله به ایست بازرسی را داشتند خوشبختانه با هوشیاری نیروهای بسیج و شلیک به سمت آنان دستگیر شدند.

در این راستا،2 نفر از این افراد مورد اصابت گلوله قرار گرفته و نفر سوم نیز دستگیر شد که افراد زخمی برای مداوا به یکی از بیمارستان های آبادان منتقل شد که گفته می شود یکی از آنان به هلاکت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازرسی از متهمان یک قبضه سلاح کلاش به همراه 25 تیر  و یک قبضه سلاح کلت کمری برتا بهمراه 2خشاب و حدود 30تیر  کشف و ضبط شد که موضوع در دست بررسی است.

یکی از کارکنان بیمارستان طالقانی آبادان در تماس با رکنا درخصوص این ماجرا گفت: بیمارستان حالت آماده باش دارد نیروهای امنیتی و نظامی دورتا دور بیمارستان را تحت کنترل قرار داده اند.

وی ادامه داد: یکی از داعشی ها به هلاکت رسید دیگری در کما است و سومی سالم است.ما در بیمارستان همه این صحنه ها را دیدیم مثل فیلم های سینمایی بود برای امنیت بیمارستان اینجا را تعطیل کردند درها قفل شد و حتی از دودزاها در دورتا دور بیمارستان استفاده کردند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه اخبار حوادث افراد مسلح بسیج آبادان دستگیر بازرسی حوادث آبادان اخبار خوزستان عکس فیلم اخبار تهران حوادث تهران قتل تهران مرد پرونده دختر همسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت

منابع پاکستانی از درگیری نیروهای امنیتی با کارگران و کولبران در نزدیکی مرز این کشور با افغانستان خبر دادند که طی آن یک نفر کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، ناآرامی‌ها در منطقه مرزی چمن واقع در ایالت بلوچستان منجر به تشدید تدابیر امنیتی در این منطقه شد.

اعتراض کارگران و کولبران در مرز چمن پاکستان به قوانین جدید این کشور برای سفر به افغانستان و بالعکس شامل داشتن روادید و گذرنامه معتبر بار دیگر تبدیل به تجمع و تحصن معترضان شد.

درپی درگیری معترضان با نیروهای امنیتی پاکستان یک نفر کشته و دست کم ۸ نفر دیگر زخمی شدند. تجمع کنندگان در اعتراض به خشونت مسلحانه نیروهای امنیتی، دست به تحصن زده و جاده اصلی شهر چمن منتهی به شهر کویته را نیز مسدود کردند.

به رغم حضور مسوولان انتظامی و دولتی ایالت بلوچستان برای مذاکره با متحصنین، اوضاع امنیتی در مرز پاکستان با افغانستان همچنان متشنج است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت
  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • فیلم/ بخشی از ترورهای کور داعشی‌های دهه ۶۰
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر