Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی بر اهمیت پدافند غیرعامل در دنیای کنونی و حساسیت های آن برای حراست و حفاظت از کشور تأکید کرد و گفت: علم پدافند در دنیای فعلی برای نجات جان بشر و نسل های آینده لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدباقر آقایی در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان مرند، همچنین به تشریح الزامات، ملاحظات و حفاظت از زیرساخت های شهری و سرمایه های معنوی کشور پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه شهرستان مرند با بیان اینکه فلسفه پدافند غیرعامل و نقش آموزش در آن ضروری است، بر لزوم بصیرت افزایی و دشمن شناسی تأکید کرد.

داود گرشاسبی شرایط کنونی کشور را حساس دانست و اظهار داشت: تمام تهدیدات باید رصد و پایش شود تا راه های مقابله با آن معقول و منطقی در نظر گرفته شود.

در پایان این جلسه مطالب آموزشی در ارتباط با فضای مجازی، محاسن، معایب، فرصت ها و تهدیدهای آن توسط محمدزاده، رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان ارائه شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی دانش آموزان فرماندار فضای مجازی فلسفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در آذربایجان شرقی
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • ۷ موجود زنده‌ای که می‌توانند سیارۀ ما را نجات دهند