Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز دوشنبه در مراسم روز ملی صنایع پتروشیمی گفت: در شرایط فشار و در شرایط تحریم دشمن، مسیر و راهی که صنعت‌گران انتخاب کرده بودند به خوبی توانستند ادامه مسیر بدهند و این یک افتخار بزرگ برای تاریخ کشور ما است.

رییس جمهوری اضافه کرد: در اینجا به صراحت می‌گویم دوران تحریم و فشار نسبت به ملت ایران به سرخواهد آمد دلیلش این است که بدخواهان و دشمنان ما متوجه شدند که با فشار حداکثری ما را نمی‌توانند وادار به تسلیم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه هدف آن‌ها این بود که برویم سر میز مذاکره‌ای که هر آنچه آن‌ها گفتند ملت ما قبول کنند.

وی یادآورشد: این کار در ایران اسلامی ما نشدنی است و ملت ما در سال ۹۷ و ۹۸ مخصوصا از ۱۳ آبان که فشار‌های حداکثری بر ما وارد شد همانطور که در این یک‌سال و چند ماه می‌بینیم مردم به خوبی ایستادگی کردند. البته این ایستادگی یک بخش مربوط می‌شود به خود مردم که تحملشان بالا برود و بتوانند در شرایط سخت زندگی خود را پیش ببرند.

روحانی با بیان این که شرایط عادی با شرایط جنگ متفاوت است گفت: بعضی‌ها به دولت دوازدهم خطاب می‌کنند و می‌گویند که آن قول‌هایی که اول دولت دادید چرا عین آن قول‌ها را نمی‌توانید عمل کنید. ما در شرایط صلح آن قول‌ها را داده بودیم. بعد وارد یک جنگ شدیم. جنگ را هم ما انتخاب نکردیم. ما هم شروع نکردیم و حتی بهانه هم به آن‌ها ندادیم. آن‌ها آغاز کردند در یک جنگی که این قامت استوار این ملت بزرگ و فرهیخته را بشکنند.

وی ادامه داد: بنابراین این حرف یک حرف منطقی نیست که برخی‌ها که با دولت خرده فرمایش دارند، بگویند در سال ۹۵ در فروردین ۹۶ این‌ها را گفتید و فروردین ۹۸ لحن فرق کرده است. آن شرایط، شرایط صلح بود و الان شرایط جنگ است. در همه دنیا شرایط جنگ شرایط ویژه خود را دارد.

رییس جمهوری ادامه داد: از سال ۹۷ جنگی را علیه ما آغاز کردند که یک جنگ شدید همه جانبه اقتصادی است. می‌خواستند این جنگ، جنگ سیاسی شود و همه دنیا را وادار کنند روبروی ما و پشت سر آن‌ها قرار بگیرند که ناموفق بودند. خواستند این جنگ را جنگ حقوقی کنند، یعنی سازمان ملل و نهاد‌های بین المللی ما را محکوم کنند که در این هم ناموفق بودند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رئیس جمهور حسن روحانی برجام تحریم مقاومت جنگ دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود گفت: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی پس از مستقل شدن در بسیاری از شاخص‌ها عقب ماند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود، افزود: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به احداث بیمارستان مادر و کودک، خاطرنشان کرد: ابتدا به دنبال ساخت این بیمارستان درون شهر بودیم اما به دلایلی اتفاق رقم نخورد.

مهدی شهریاری، منتخب مردم بجنورد در مجلس نیز در این مراسم تصریح کرد: در دولت سیزدهم خدمات مختلفی ارائه شده که همه این خدمات مربوط به جمهوری اسلامی است و نباید آن را مختص یک دولت دانست.

وی اضافه کرد: سرانه تخت بیمارستانی و مراکز درمانی در خراسان شمالی کمتر از میانگین کشور است.

منتخب مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی جانمایی بیمارستان مادر و کودک را نامناسب دانست و تاکید کرد: مردم استان باید دسترسی راحت‌تری به این بیمارستان داشته باشند.

شهریاری از کمبود پزشک متخصص در استان گلایه کرد و گفت: خراسان شمالی در عموم شاخص‌ها محروم است.

کد خبر 748468

دیگر خبرها

  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • پیشتازی خاندان‌های نصف‌جهان؛ از تحریم تنباکو تا رهایی از وابستگی غرب در دوران مشروطه
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت