Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@19:32:37 GMT

لیست نهایی تیم امید اعلام شد/ یک لژیونر جا ماند

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۹۵۸۱

لیست نهایی تیم امید اعلام شد/ یک لژیونر جا ماند

لیست تیم ملی امید برای انتخابی المپیک ۲۰۲۰ تایلند انتخاب شد.

به گزارش مشرق، در پایان اردوی آماده سازی قطر و در آستانه اعزام تیم المپیک به مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تایلند، کادر فنی فهرست نهایی این تیم را اعلام کرد.

بر این اساس معراج اسماعیلی، حبیب فرعباسی، مهدی نوراللهی، امید نورافکن، عارف آقاسی، شاهین طاهرخانی، متین کریم زاده، مهران درخشان مهر، حسین ساکی، مجتبی نجاریان، سینا زامهران، محمد خدابنده لو، رضا دهقانی، مهدی مهدی‌خانی، امیر روستایی، امیرحسین حسین زاده، جعفر سلمانی، رضا شکاری، علی شجاعی، محمد محبی، مهدی قائدی، رضا جبیره و اللهیار صیادمنش ۲۳ بازیکن نهایی تیم ملی فوتبال امید ایران در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تایلند خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در صورت بروز مصدومیت جدی که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار بگیرد امکان جایگزینی بازیکن مصدوم از لیست رزرو اعلام شده به کنفدراسیون فوتبال آسیا (فهرست کلی ۵۰ نفره) وجود خواهد داشت.

اعضای تیم ملی فوتبال امید شب گذشته در پایان اردوی قطر به تهران بازگشتند و شامگاه ۱۱ دی ماه به منظور حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا راهی تایلند خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

حرکت جالب توجه استیلی مقابل قهرمان آسیا

تیم ملی امید امروز (دوشنبه) از دوحه به ایران بازمی‌گردد تا آماده حضور در تایلند برای مسابقات انتخابی المپیک شود. پس از حضور این تیم در اردوهای مختلف حمید استیلی به لیست بازیکنان دلخواه خود برای حضور در این مسابقات رسید که بر خلاف میل او، یونس دلفی مهاجم تیم فوتبال شارلوا بلژیک اجازه حضور در مسابقات انتخابی را پیدا نکرد و باشگاه بلژیکی با ارسال نامه‌ای با حضور این بازیکن در تیم ملی امید مخالفت کرد.

دلیل این مخالفت، برگزاری این مسابقات در روزهایی غیر از فیفادی است.

بازی‌های گروه C مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ با حضور تیم‌های المپیک ایران، ازبکستان، کره‌جنوبی و چین در شهر سونگخلا و استادیوم تینسولانون تایلند برگزار می‌شود.

برنامه دیدارهای تیم المپیک کشورمان در رقابت‌های نهایی و مرحله گروهی به این شرح خواهد بود:

* پنجشنبه  - ۹ ژانویه (۱۹ دی) - ساعت ۱۷:۱۵
- ایران - ازبکستان

* یکشنبه - ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) - ساعت ۱۷:۱۵
- ایران - کره جنوبی

* چهارشنبه - ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) - ساعت ۱۷:۱۵
- ایران - چین

همچنین در مرحله دوم رقابت‌ها تیم‌های اول و دوم گروه‌های سوم و چهارم روز یکشنبه ۱۹ ژانویه در بانکوک به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: فدراسیون فوتبال

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین تیم ملی امید یونس دلفی انتخابی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند

 تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی برزیلی - فرانسوی تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اسامی ۱۸ بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت ماه تمرینات خود را به صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونر‌ها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که چهار صبح امروز وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعدازظهر به تمرینات ملحق خواهند شد.

علی‌اصغر مجرد هم بعدازظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا