Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال حاضر میثم نقی زاده از نفت مسجدسلیمان و زینال خیری بازیکن تیم دسته اولی سپیدرود رشت قراردادشان را یک طرفه فسخ کرده اند.

طرفداری- با آغاز تعطیلات نیم فصل لیگ برتر و دسته اول، بازیکنان تیم هایی که شرایط مالی مناسبی ندارند، فسخ یکطرفه قراردادشان را آغاز کرده اند.

باشگاه هایی که تا نیم فصل نتوانند حداقل به نیمی از تعهدات مالی خود عمل کنند بازیکنان شان را از دست خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکنان با استناد به مفاد قرارداد، از باشگاه جدا می شوند و قراردادشان را فسخ یک طرفه می کنند.

به گزارش فارس، در حال حاضر میثم نقی زاده از نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر و زینال خیری بازیکن تیم دسته اولی سپیدرود رشت قراردادشان را یک طرفه فسخ کرده اند اما احتمال دارد در روزهای آینده بازیکنان بیشتری به فسخ یکطرفه رو بیاورند. پیش از این نیز 4 بازیکن نساجی قراردادشان را فسخ کرده بودند.

نفت مسجدسلیمان درنیم فصل اول لیگ برتر نتایج بسیار خوبی گرفت اما مهدی تارتار سرمربی این تیم به دلیل مشکلات شدیدمالی از این تیم جدا شد. باشگاه سپیدرود هم شرایط خیلی مناسبی از نظر مالی ندارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد‌های مالی وسوسه کننده به شمسایی برای مصرف برنج + فیلم

وحید شمسایی با حضور در برنامه فوتبال برتر گفت: یک برند پول عجیبی به من می‌داد تا برنج بخورم، اما استخاره کردم و نپذیرفتم و همچنان هم پیشنهاد برای مصرف برنج از برند‌های مختلف دارم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه عربی
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • خبر خوب برای خریداران مسکن / آغاز عقد قراردادهای رایگان در «خودنویس»
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • پیشنهاد‌های مالی وسوسه کننده به شمسایی برای مصرف برنج + فیلم
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟