Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به توطئه های گسترده دشمنان گفت: ترویج سبک زندگی علوی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین « سید احمد رضا شاهرخی» شامگاه (8دی) در دیدار با عوامل اجرایی همایش سیره علوی در استان، افزود: امروز تقویت فرهنگ دینی و نهادینه سازی ارزش های دینی و انقلابی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اهمیت ترویج و نهادینه سازی سبک زندگی ائمه معصومین(ع)، افزود: سیره و سبک زندگی امام علی (ع) نشان دهنده سعادت دنیوی و اخروی است.

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان، خاطرنشان کرد: جامعه امروز بیش از گذشته نیازمند سیره و سبک زندگی حضرت علی(ع) است.

 

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به برگزاری همایش سیره علوی در استان، اظهار داشت: موضوع امسال همایش «سیره علوی» در استان لرستان سیره علوی و سلامت است.

 

وی تصریح کرد: این سلامت شامل جسم و روح است، به همین منظور در همایش «سیره علوی» عوامل اعتدال جامعه از نظر سلامت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 

حجت الاسلام شاهرخی اذعان داشت: هر زمانی فرد و جامعه‌ از نظر سلامت جسمی و روانی برخودار باشند، شاهد پیدایش جامعه ایده‌آل اسلامی می‌شویم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه این همایش چهاردهم اسفندماه در استان برگزار می شود، ادامه داد:  انتظار می‌رود این همایش با برنامه ریزی مناسب  برگزار شود.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد 9 دی حماسه 9 دی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان گرامیداشت حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر کانون های مساجد همایش سیره علوی توطئه های دشمنان سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران، در کمیته ترویج فرهنگ اهدای عضو گفت: سلامت یک اصل و مسئله مهم در زندگی بشریت است که بی توجهی به آن، عواقب جبران ناپذیری برای فرد و جامعه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اهدای عضو یکی از مواردی است که در حوزه سلامت تعریف می‌شود ادامه داد: بر اساس آمار‌های موجود بیش از ۸ هزار فرد سالانه دچار مرگ مغزی خاکسپاری می‌شود که از این تعداد آمار اهدا کننده عضو مطلوب نیست و باید فرهنگ سازی بیشتر و بهتری صورت گیرد.


عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: یکی از راه‌های فرهنگ سازی در خصوص هر موضوعی فرهنگ سازی از سنین کودکی است که در این زمینه نهاد‌های آموزشی همچون وزارت آموزش و پرورش و بخش‌های تبلیغی مثل صداوسیما می‌توانند کمک قابل توجه‌ای داشته باشند. وزارت آموزش و پرورش می‌تواند موضوع اهدای عضو را در سرفصل‌های آموزشی خود قرار دهد.


نجفی گفت: دریافت کارت اهدای عضو یکی از راه‌های عضویت در این امر که سبب ادامه زندگی به افراد دیگر می‌شود است، اما با توجه به شرع مقدس برای اهدای عضو رضایت، ولی دم نیاز است لذا انجمن اهدای عضو نباید به صرف داشتن کارت عضویت اکتفا کند بلکه باید این مسئله را در خانواده‌ها نیز ترویج کند.

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟