Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل شاهین، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر، توافق این گروه در مورد برقراری آتش بس با دولت افغانستان را تکذیب کرد.

سهیل شاهین در صفحه توئیتر خود نوشت: برخی رسانه ها گزارشاتی را پخش می کنند که عاری از حقیقت می باشند. البته اگر چیزی باشد، ما‌ حتما آن را به مردم و ‌رسانه ها اعلام می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رسانه ها خواسته است که از انتشار گزارش های تایید نشده خودداری کنند.

گفتنی است در روزهای اخیر برخی رسانه های افغانستانی و غربی به نقل از منابع ناشناس گروه طالبان اعلام کردند که شورای رهبری طالبان در پاکستان با آتش بس موقت سراسری در افغانستان موافقت کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفتر سیاسی طالبان در قطر آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه سعودی: توافق آتش‌بس در غزه قریب‌الوقوع است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه سعودی «الشرق»، ظهر امروز شنبه، به نقل از منابع خود توافق آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا را قریب‌الوقوع دانست.

این منبع نوشت: «توافق میان حماس و اسرائیل قریب‌الوقوع است؛ اگر موانع جدیدی ایجاد نشود.»   الشرق می‌گوید واشنگتن ضمانت‌های لازم را از طریق میانجیگران برای توقف جنگ و خروج نیروهای اسرائیلی از غزه داده است. به گفته این رسانه سعودی، توافق دست‌کم در سه مرحله انجام خواهد شد و آمریکا برای انجام این توافق ضمانت داده است. شبکه الشرق همچنین اضافه کرد در مرحله آتی، اقدامات در جهت یک توافق ملی برای اداره غزه و بازسازی آن متمرکز خواهد بود. این در حالی است که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تا لحظه انتشار این گزارش واکنشی به این اخبار نشان نداده است.   با این حال، حماس دیشب اعلام کرد که برای تکمیل گفت‌وگوها هیئتی به قاهره اعزام خواهد کرد.   در بیانیه‌ای که حماس دیشب آن را منتشر کرد، اشاره شد که این جنبش با پیشنهاد ارائه‌شده برای آتش‌بس برخورد مثبتی داشته است.   شبکه «الجزیره» نیز، امروز، گزارش داد که هیئت قطری برای شرکت در مذاکرات آتش‌بس به مصر می‌رود. قطر یکی از میانجیگران اصلی میان دو طرف طی ماه‌های گذشته بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدایی که از ایران شنیده می‌شود/آیا معمای طالبان حل خواهد شد؟ / فاصله خاورمیانه تا توافق
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • شگرد نتانیاهو برای جلوگیری از دستیابی به توافق آتش‌بس
  • منابع عبری: حماس تاکید دارد پایان جنگ در توافق نوشته شود
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • رسانه سعودی: توافق آتش‌بس در غزه قریب‌الوقوع است