Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات اجرایی ایستگاه خاوران امروز با حضور مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل آغاز می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور به استان آذربایجان شرقی سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در جریان سفر امروز، مراسم آغاز عملیات اجرایی ایستگاه راه‌آهن خاوران با حضور مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل برگزار می‌شود.

احداث راه‌آهن دوخطه میانه- بستان‌آباد- تبریز به‌طول ۲۰۳ کیلومتر با هدف کاهش مسیر ریلی از شمال‌غرب به مرکز کشور در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت که مسیر میانه– بستان‌آباد به طول ۱۳۲ کیلومتر بخشی از این طرح است. این مسیر از ایستگاه راه‌آهن میانه شروع‌ شده و با گذر از مسیری کوهستانی که از شهرهای ترکمانچای و تیکمه‌داش عبور کرده و به ایستگاه راه‌آهن بستان‌آباد متصل می‌شود. این خط آهن قرار است در ادامه به ایستگاه خاوران در شرق تبریز متصل شود.

با توجه به وعده رئیس جمهوری مبنی بر تکمیل راه‌آهن میانه-بستان‌آباد-تبریز، احداث ایستگاه خاوران از اهمیت بالایی برخوردار است.

گفتنی است، خادمی در سفر امروز از عملیات اجرایی قطعه یک آزادراه تبریز-مرند-بازرگان نیز بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راه آهن خاوران معاون وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان

عملیات ساخت پیاده‌راه در خیابان باباطاهر همدان که جزو طرح‌های مصوبه طرح جامع شهری همدان بوده است امروز با حضور مسئولان و مردم آغاز شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077171 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان