Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی حسینی روز دوشنبه در بازدید از کارگاه اشتغال‌زایی مددجوی دیری افزود: وام‌های پرداخت شده به مددجویان برای کارگشایی، ازدواج، اشتغال، مسکن، تامین جهیزیه، خدمات بهداشتی و درمانی، بدهی و واریز حق بیمه با هدف توانمندسازی مددجویان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وام کارگشایی با هدف حل مشکلات خانواده‌های تحت حمایت پرداخت می‌شود، اظهار داشت: تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به منظور رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، مسکن و سایر نیازهای مددجویان پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیته امداد دیر بیان کرد: کمیته امداد شهرستان با هدف حل مشکلات معیشتی مددجویان، خدمات مختلفی را در طول سال به آنان ارائه می‌دهد و پرداخت وام‌های کارگشایی علاوه بر رفع مشکلات معیشتی مددجویان موجب توانمندسازی آنان می‌شود.

وی گفت: وام قرض‌الحسنه ضروری بر اساس نیاز خانوارها هم اکنون از یک میلیون تومان تا پنج میلیون تومان به مددجویان پرداخت می‌شود و این نهاد با هدف رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، معیشتی خانوارهای نیازمند کمک موردی نیز پرداخت می‌کند.

حسینی اضافه کرد: اگر کارفرما یا صاحبان حرفه مددجویی را جذب کار کند به ازای هر مددجو وام با کارمزد ۴ درصد از ۵۰ میلیون تومان تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اشتغال بهداشتی و درمانی خانواده قرض الحسنه کمیته امداد قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند

 به گزارش تابناک، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در حالی که از دقیقه ۵۰ با اخراج سروش رفیعی ۱۰ نفره به بازی مقابل نساجی ادامه می‌داد، با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود گذشت تا همچنان در یکقدمی استقلال در بالای جدول باشد.

پرسپولیسی‌ها که با این برد ۵۶ امتیازی شدند، در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ چشم امید به لغزش استقلال مقابل رقبا دارند تا بتوانند بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

در همین راستا قرار است سرخپوشان بابت برد روز گذشته خود پاداش ویژه‌ای را دریافت کنند تا با روحیه مضاعف در هفته‌های پیش رو وارد زمین شوند. پاداش بازیکنان پرسپولیس برای برد مقابل نساجی دو برابر پاداش برد‌های قبلی این تیم خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی
 

دیگر خبرها

  • پاداش به بازیکنان استقلال برای برد ذوب‌آهن
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • تساوی «آویسپا» در حضور ۲۰ دقیقه ای زاهدی
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت