Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اتاق اصناف همدان گفت: در حال حاضر بازار همدان در حالت رکود به سر می‌برد و قدرت خرید مردم هم برای خرید کالاها کاهش یافته است. ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

احمد گازرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: اگر بخواهم وضعیت کلی بازار همدان را شرح  دهم باید بگویم که حال و روز خوشی ندارد و در رکود کامل به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از نظر فصلی در زمانی قرار داریم که بازار همدان آرام است و مردم تمایلی به خرید ندارند، تصریح کرد: از طرفی هم مشکلات اقتصادی سبب کاهش قدرت خرید مردم و در نتیجه کاهش تقاضای آن‌ها شده است.

دبیر اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه تولیدکنندگان و کسبه به تدریج در حال آماده سازی اجناس برای شب عید هستند، ابراز کرد: واحدهای تولیدی و فروش برای بازار شب عید اجناس را در مدل و رنگ بندی متنوع  وارد بازار می‌کنند.

گازرانی با تاکید بر اینکه گرانی بنزین بر روی قیمت تمامی کالاها تاثیر گذاشته است، اظهار داشت: تجار ما این موقعیت ها استفاده کرده و سریعا قیمت کالا ها را افزایش داده و با قیمت قبلی به مردم نمی‌فروشند.

رکود بازار شب عید در مشهد؛ خریداران صرفا تماشاچی قیمت‌ها شدندهمدان| رکود بازار کفش‌های زمستانی را به کام فروشندگان تلخ کردرکود بازار و پوشاک خارجی بانوی تولیدکننده را روانه زندان کرد

پوشاک همدان نشان تجاری ندارد

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه پوشاک تولیدی استان تاکنون نتوانسته برندهای معتبر و نشان تجاری داشته باشد، ابراز کرد: باید تولید  کنندگان را حمایت کنیم تا با افزایش کیفیت تولید بتوانند برای خود برند معتبری اختصاص دهند.

قاچاق پوشاک در همدان وجود ندارد

دبیر اتاق اصناف همدان با بیان اینکه قاچاق پوشاک در همدان وجود ندارد، اظهار داشت: وقتی پوشاک با بارنامه وارد استان میشود امکان قاچاق وجود ندارد و موردی هم مشاهده نشده است.

گازرانی به بازار لوازم خانگی اشاره کرد و گفت: اگر در زمینه لوازم خانگی هم بحث قاچاق مطرح است، بخاطر تقاضای خود مردم نسبت به کالاهای خارجی است.

وی با بیان اینکه متاسفانه مردم ما در زمینه لوازم خانگی به دنبال برند خارجی هستند، اظهار داشت: خریداران با انتخاب و خرید کالای ایرانی به رشد کیفیت کالاهای ایرانی و رشد تولیدکنندگان کمک می‌کنند.

انتهای پیام/ 743/ ت

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در بخش کاتا ناگه نوکاتا، ستاره موسوی و حنانه رحمانی از شهرستان بهار با امتیاز ۳۵۶ نشان طلا را به خود اختصاص دادند و نگار و نیکا مرادی از همدان با ۲۰۴ امتیاز نشان نقره گرفتند.

همچنین در بخش کاتامه نوکاتا، عارفه و مائده سروش مهر از همدان با امتیاز ۳۶۲ به نشان طلا و پریسا قره خانی و صبا شیری از بهار با امتیاز ۳۶۱ به نشان نقره دست یافتند.

در بخش جونو کاتا هم زهرا سلطانی و نازنین زمانی از بهار با امتیاز ۳۹۷ موفق به کسب نشان طلا شدند.

این رقابت‌ها با شرکت جودوکارانی از همدان و بهار در خانه جودو شهیدسپهری همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • پیش‌بینی جدید مشاوران املاک از قیمت مسکن در ماه‌های آینده/ الان خانه بخریم یا نخریم؟
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان