Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@19:12:20 GMT

تجلی بیعت مردم کرمانشاه از ولایت در 9 دی

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۰۳۹۱

تجلی بیعت مردم کرمانشاه از ولایت در 9 دی

گروه سیاست و اقتصاد ــ مردم استان کرمانشاه امروز در 9 دی‌ماه در روزی سرد و آفتابی در سال 98 با حضور پرشور خود تجلی حضور و تبعیت خود به مقام معظم رهبری را نشان دادند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مردم ولایت‌مدار استان کرمانشاه امروز 9 دی در روزی سرد و آفتابی با حضوری پرشور و با اقتدار در راهپیمایی 9 دی تجلی حضور و تبعیت خود به مقام معظم رهبری را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مردم این استان امروز در خیابان‌ها و میادین شهر حاضر شدند تا بگویند که تابع امر ولایت هستند.
کرمانشاهی‌ها آمدند تا بگویند که تابع ولایت‌اند، آمدند و با سردادن شعارهایی چون «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماد و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» بر ضرورت برخورد دستگاه قضایی و امنیتی با دشمنان داخلی تأکید کردند.
مردم کرمانشاه امروز بار دیگر با حضور باشکوه خود در یکی دیگر از صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند و پیامی داشتند و آن پیام این بود، معتقدند که مردم هیچ‌گاه در برابر سختی‌های معیشتی از تبعیت خود از ولایت سرپیچی نخواهند کرد.
کرمانشاهی ولایت‌مدار امروز باردیگر با حضور حماسی خود آمدند تا بگویند مردم ایران در برابر توهین به مقدسات و آرمان‌های نظام هرگز سکوت نخواهد کرد و حماسه 9 دی نمونه‌ای از پایداری و مقاومت است.
امروز مردم کرمانشاه در 9 دی همچون سال‌های گذشته با حضور در راهپیمایی این روز باردیگر به دشمنان ثابت کردند که ترفندها و توطئه‌های دشمن علیه کشور بی‌تأثیر است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه سیاست و اقتصاد راهپیمایی 9 دی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کرمانشاه

با توجه به ورود سامانه بارشی به استان کرمانشاه و احتمال وزش باد، رعد و برق و تگرگ هشدار سطح نارنجی صادر شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، سامانه‌ بارشی که روز گذشته هشدار نارنجی در خصوص آن صادر شد، امروز دوشنبه و فردا جو منطقه را تحت تاثیر داشته و به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

بارش که غالباً در نیمه غربی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ به خصوص طی ساعاتی از امروز تا صبح فردا و در مناطق مذکور، با رگبار پراکنده تگرگ، آبگرفتگی معابر و روان‌آب نیز همراه خواهد شد.

براساس هشدار صادر شده سامانه‌ای ناپایدار امروز و فردا جو منطقه را تحت تاثیر گرفته در بعضی ساعات سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان خواهد شد.

هرچند بارش حاصل از این سامانه، به شدت و گستردگی بارش در چند روز اخیر نخواهد بود؛ با این حال، امروز از نمود بیشتری برخوردار بوده در برخی نقاط با آبگرفتگی معابر و روان‌آب نیز همراه خواهد شد.

بارش باران، وزش باد، رعدوبرق و بارش پراکنده تگرگ از مخاطرات این سامانه است و سبب آبگرفتگی معابر و روان‌آب، لغزندگی جاده‌ها و کاهش میدان دید، احتمال وقوع خسارت به دلیل برخورد صاعقه و بارش تگرگ، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و هوایی، احتمال وقوع خسارت به باغات و مزارع کشاورزی به دلیل بارندگی و رگبار تگرگ خواهد شد.

به همین منظور پاکسازی کانال‌ها و آبراهه‌ها، پرهیز از کوهنوردی و قرارگرفتن در مناطق مرتفع و محل‌های با خطر برخورد صاعقه، محافظت تجهیزات برقی در برابر رعدوبرق، احتیاط در رانندگی، اجتناب از ترددهای غیرضروری، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و اطلاع رسانی به موقع از طریق رسانه‌های محلی توصیه می‌شود.

در روز چهارشنبه با تضعیف شرایط ناپایدار، بارش قابل توجهی برای سطح استان پیش بینی نمی‌شود و از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده، روند افزایش دمای هوا، مهمترین پدیده مورد انتظار در جو استان خواهد بود .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کرمانشاه
  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت
  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • صدور هشدار نارنجی در سطح استان کرمانشاه
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند