Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی گفت: جشنواره فجر تلاوت ویژه رقابت برگزیدگان جشنواره تلاوت‌های مجلسی 20 دی‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس؛ جشنواره فجر تلاوت ویژه انتخاب برترین قاری مجلسی‌خوان کشور ۲۰ دی‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پیش از این زمان برگزاری جشنواره ۲۷ دی‌ماه اعلام شده بود که این تاریخ به ۲۰ دی تغییر کرد.

انتخاب برترین قاری مجلسی‌خوان کشور توسط مردم

داود جعفری دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی در گفت‌وگو با فارس از انتخاب برترین قاری مجلسی‌خوان توسط مردم خبر داد و گفت: این جشنواره ویژه انتخاب برترین قاری مجلسی‌خوان کشور در سال ۹۸ است که از بین نفرات برتر جشنواره تلاوت‌های مجلسی قرار است توسط مردم انتخاب شود.

وی ادامه داد: حسین بیات، سعید عبدی، ابراهیم تبسم‌چهره، مهدی سعادت کیا(پاپی) و سید جاسم موسوی پنج قاری برتر جشنواره تلاوت‌های مجلسی هستند که باید در جشنواره فجر تلاوت با هم رقابت کنند.

دعوت از سفرای ۱۵ کشور در جشنواره

جعفری از برگزاری دوره آینده جشنواره به صورت بین‌المللی خبر داد و گفت: در این راستا از سفرا و نمایندگان ۱۵ کشور جهت حضور در جشنواره فجر تلاوت دعوت به عمل آمده و پس از برگزاری جشنواره، مذاکرات و برنامه‌ریزی را درباره برگزاری دوره بعدی آغاز می‌کنیم.

دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی از برگزاری جشنواره ویژه بانوان از سال آینده خبر داد و گفت: این جشنواره امسال به صورت آزمایشی در سطح استان خوزستان برگزار و ان شا الله سال آینده به صورت همزمان با جشنواره برادران در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن جشنواره سعادت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری دور رفت لیگ روئینگ و اسلالوم، دور برگشت این رقابت‌ها به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می‌شود.
این رقابت‌ها در بخش آقایان ۱۷ اردیبهشت و در بخش بانوان ۱۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
دور برگشت لیگ روئینگ و اسلالوم در دو مرحله صبح و بعدازظهر پیگیری می‌شود.
تاکنون در جدول رده بندی این رقابت‌ها تا پایان مرحله‌ی اول و دوم در رشته‌ی روئینگ تیم‌های دانشگاه آزاد در بخش بانوان و آقایان صدرنشین هستند و در رشته‌ی اسلالوم در بخش بانوان آرکا اصفهان و بحر گستر فارس مشترکا اول و ملوان نداجا در بخش آقایان در جایگاه نخست قرار دارند.

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت سردار رادان از ویدیوی جنجالی خانم بی‌حجاب قاریِ قرآن
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • پایان مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت